کد خبر: 246237
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از تصمیم بنزینی وزارت نفت

اما و اگرهای بازگشت کارت سوخت

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

حجم ویدیو: 4.22M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01 دانلود ویدیو
کد خبر: 246237
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی - سهمیه‌بندی بنزین و استفاده از کارت سوخت، مدتی است دوباره از سوی مسئولان مطرح می‌شود. این صحبت‌ها از وقتی قوت گرفت که تحریم‌های ایران و بالا رفتن قیمت ارز داخل کشور و قاچاقچیان را بر آن داشت تا روزانه مقایر زیادی از سرمایه‌های ملی در قالب سوخت را به کشورهای همسایه قاچاق کنند.

در ماه‌های گذشته حرف‌هایی از مجلس به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه بنزین به زودی سهمیه‌بندی خواهد شد و در همان ایام هم از سوی علیرضا صادق آبادی رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی این سخن شنیده شد که هیچ برنامه ای برای سهمیه بندی بنزین نداریم.

در همین راستا هم امیر خجسته رئیس کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس به اعتمادآنلاین گفته: افزایش قیمت سوخت به بهانه جلوگیری از قاچاق سوخت منجر به فشار بر سطوح مختلف جامعه می شود. زیرا در شرایط فعلی و وجود دامنه وسیعی از بیکاری، بخشی از جامعه در حوزه خدماتی و حمل و نقل فعال هستند که افزایش قیمت سوخت منجر به نابهنجاری کلان می شود.

البته دیروز هم بیژن زنگنه وزیر نفت گفته بود که هر چه در این باره عنوان می‌شود شایعه است و اگر تصمیمی در این زمینه گرفته شود صادقانه به مردم گفته خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها