کد خبر: 246732
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‍‌ترین خبرهای ورزشی/ ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۷

6 نفر از اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون بازنشسته‌اند/ تساوی شاگردان کی‌روش در یک بازی دوستانه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ورای قانون نیست برای خود من قانون حاکمیت اصلی است و همه باید  از قانون پیروی کنند و اجرای قانون برای همه الزام آور است.

حجم ویدیو: 6.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32 دانلود ویدیو
کد خبر: 246732
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی تاج درباره بازنشسته بودن اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفته در فدراسیون از 9 نفر ‌‌6 نفر بازنشسته هستند. اگر قانون بگوید سمت فعلی این بازنشستگان شغل است شرایط دیگری به وجود می‌آید چرا که این نفرات الان پولی از ما دریافت نمی‌کنند. اگر این مسئله شغل تلقی نشود یک تعریف دیگری پیدا می‌کند. تمام این مسائل را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردیم. وزارت ورزش به دنبال برنامه ریزی است تا یک راه حل منطقی پیدا کند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفته: فدراسیون فوتبال ورای قانون نیست برای خود من قانون حاکمیت اصلی است و همه باید از قانون پیروی کنند و اجرای قانون برای همه الزام آور است.

تاج در مورد حریفان تدارکاتی تیم ملی، اظهار داشت: انجام بازی دوستانه با تیم‌های آسیایی بهتر است چرا که با تیم‌هایی آسیایی در جام ملت‌ها باید بازی کنیم. فدراسیون با مشکلاتی رو به رو است چرا که با برخی حریفان نمی‌توانیم به راحتی بازی کنیم.

تساوی شاگردان کی‌روش در یک بازی دوستانه

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه در دوحه قطر به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و در پایان به تساوی یک بر یک رسید.

ونزوئلا در یک ضد حمله توانست گل اول را وارد دروازه ایران کند. بعد از ان بود که شاگردان کی روش بازی را در اختیار گرفتند و روی حرکت زیبای قلی زاده به گل رسیدند. یکی از نکات جالب تواجه این بازی درصد مالکیت توپ تیم ملی ایران بود. بازیکنان تیم ملی در این بازی 53 درصد مالکیت توپ داشتند که این نکته ای قابل توجه به حساب می آید. شاگردان کی روش پیش از این و در مرحله مقدماتی جام جهانی و بازی های مرحله گروهی جام جهانی رویکردی دفاعی را در پیش گرفته بود و مالکیت توپ را به حریف داده بود. کی روش با این تفکر توانست نتایج خوبی با تیم ملی ایران بگیرد. حالا اما کی روش تلاش دارد تا رویه فوتبال ایران را تغییر دهد و با این شیوه جدید در جام ملت های آسیا حضور پیدا کند. باید منتظر ماند و دید که آیا تیم ملی می تواند در جام ملت ها موفق باشد یا نه.

پیروزی تیم ملی امید برابر عمان در یک بازی دوستانه

شاگردان کرانچار شب گذشته در عمان و در یک بازی دوستانه به مصاف عمان رفتند و توانستد این بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان برسانند. طارهان و قائدی دو گل تیم ملی را به ثمر رساندن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها