کد خبر: 248827
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی

خداحافظ صخره فوتبال ایران

سوپرمن فوتبال ایران روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

حجم ویدیو: 7.65M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26 دانلود ویدیو
کد خبر: 248827
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| 116 بازی ملی و 8 گل زده، 3 جام ملت‌ها و یک جام جهانی حاصل 12 سال حضور مداوم سیدجلال حسینی در تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او در جریان بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به عنوان یکی از سه مدافع برتر این مسابقات از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد، اتفاقی که برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ملی ایران رخ داده بود. سوپرمن فوتبال ایران روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

حسینی قبل از حضور تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه از تیم ملی خط خورد و دیگر به اردوهای تیم ملی دعوت نشد. هرچند که نحوه کنارگذاشته شدن او از تیم ملی به گفته خیلی از پیشکسوتان فوتبال ایران مناسب نبود اما در هر صورت این اتفاق افتاد تا حسینی نتواند برای دومین‌بار مسافر جام جهانی شود.

جلال حسینی که سابقه 3 دوره حضور در جام ملت های آسیا را دارد می‌توانست با حضور در جام ملت‌های پیش رو رکوردی جالبی از خودش به جای بگذارد.

مدافع محبوب سرخ‌های پایتخت در نامه خداحافظی‌اش از تیم ملی ضمن تشکر از هواداران سرخابی از آن‌ها به خاطر ضعف‌هایی که در این سال‌ها در تیم ملی داشته و در برخی از زمان‌ها نتوانسته باعث خوشحالی آن‌ها شود عذرخواهی و برای سربلندی تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرده است.

خداحافظی سیدجلال از دنیای فوتبال واکنش‌های فراوانی به همراه داشت و بازیکنان تیم ملی در پست های اینستاگرامی برای او آرزوی موفقیت کردند. پیشکسوتان فوتبال ایران هم چون علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و علی پروین هم ضمن تشکر از زحمات این بازیکن در تیم ملی برایش آرزوی موفقیت در پرسپولیس را داشته‌اند.

جلال حسینی غریبانه و بی سر و صدا از تیم ملی جدا شد تا باز هم فوتبال ایران ثابت کند علاقه ای به ارج نهادن به زحمات بازیکنان اسطوره‌ای‌اش ندارد و مدیران فدراسیون فوتبال ایران هم ثابت کردند که افرادی خوش استقبال و بد بدرقه هستند. صخره فوتبال ایران، همچون دیگر بازیکنان اسطوره‌ای تیم ملی بی سر و صدا از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها