کد خبر: 250793
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۰:۰۵:۰۰
| |

کاسیاس رکورد رونالدو را شکست

روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: سنگربان افسانه‌ای و اسبق کهکشانی‌ها با پیش گرفتن راه رونالدو به جمع باشگاه کم تعداد نخبگانی پیوست که در لیگ قهرمانان اروپا 100 پیروزی در کارنامه فوتبالی شان ثبت شده است.

کاسیاس رکورد رونالدو را شکست
کد خبر: 250793
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۰:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: سنگربان افسانه ای و اسبق کهکشانی ها با پیش گرفتن راه رونالدو به جمع باشگاه کم تعداد نخبگانی پیوست که در لیگ قهرمانان اروپا 100 پیروزی در کارنامه فوتبالی شان ثبت شده است.

کاسیاس در بازی شب گذشته تیمش یعنی پورتو پرتغال مقابل گالاتاسرای ترکیه، 2 بار مغلوب بازیکنان میزبان شده بود، اما شاگردان «سرجیو کونسیسائو» در نهایت بازی باخته را با پیروزی 3 بر 2 به سود خود به پایان رساندند.

و این بدان معنا است که دروازه بان با تجربه و پیشین تیم ملی اسپانیا، با ملحق شدن به هم تیمی اسبق خود در رئال مادرید، به دومین بازیکن با رکورد 100 پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.


کاسیاس که در سال 2015 سانتیاگو برنابئو را به مقصد «استادیو دو دراگو» ترک کرد؛ در دوران درخشان حضورش در جمع کهکشانی ها سه بار موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد.


پیش از کاسیاس، کاپیتان تیم ملی پرتغال و فوق ستاره تیم یوونتوس به دنبال پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل والنسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی که ششم آذر ماه 97 برگزار شد، نام خود را به عنوان نخستین بازیکن با 100 پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا، در کتابچه تاریخ این رقابت ها ثبت کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها