کد خبر: 262553
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان:

کیفیت شوراهای آموزش و پرورش ارتقا می‌یابد

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان اعلام کرد: در آموزش‌وپرورش بر ارتقای کیفی شوراها تأکید ویژه شده و این ارتقا در کنار افزایش کمی جلسات شورای آموزش‌وپرورش قرار دارد.

کیفیت شوراهای آموزش و پرورش ارتقا می‌یابد
کد خبر: 262553
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه مهاجرانی ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش‌وپرورش استان زنجان، افزود: شورای آموزش‌ و پرورش رکن مشارکت دستگاه‌ها در آموزش‌ و پرورش است.

وی اظهار کرد: قانون شوراها یکی از مترقی‌ترین قوانین آموزش‌ و پرورش است و این قانون جزو قوانین تأثیرگذار در این حوزه است.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: مشارکت والدین باید مورد توجه قرار گیرد، این افراد از دو سو ذی‌نفع هستند و بی‌شک نظرات آنان در فعالیت بهتر نهاد تعلیم و تربیت مؤثر است.

مهاجرانی تأکید کرد: شوراهای آموزش‌ و پرورش در ٰفرآیند سیاست‌گذاری، نظارت و اجرا دستگاه تعلیم و تربیت را ارتقا می‌دهد و این قانون به‌عنوان مجموعه متولی حوزه آموزش‌وپرورش نقش خود را ایفا می‌کند.

وی گفت: فعالیت 14 شورای آموزش‌ و پرورش در استان زنجان ظرفیت بالایی است و در این میان گزارش‌های ارائه‌ شده در جلسه از فعالیت شوراهای آموزش‌وپرورش استان زنجان حاکی از آن است که از ظرفیت موجود در استان به‌صورت مطلوب استفاده‌ شده است.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان ابراز کرد: در آموزش‌وپرورش بر ارتقای کیفی شوراها تأکید ویژه شده و این ارتقا در کنار افزایش کمی جلسات شورای آموزش‌وپرورش قرار دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها