کد خبر: 291602
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۱۴:۲۳
| |

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اعلام کرد؛

پیشرفت 58 درصدی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی

احسان نوش آبادی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 58 درصدی عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

پیشرفت 58 درصدی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی
کد خبر: 291602
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۱۴:۲۳

اعتمادآنلاین| احسان نوش آبادی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: عملیات احداث مسیر اصلی بزرگراه شهید بروجردی در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیر گذر میدان جانبازان، در تمام مقاطعی که با املاک معارض مواجه نبوده است، ادامه دارد و در حال حاضر تلاش تیم اجرایی برای تکمیل شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی بزرگراه متمرکز شده است.

وی در تشریح روند پیشرفت تقاطع‌های غیرهمسطح مسیر، از رو به اتمام بودن عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن خبر داد و گفت: احداث شیبراهه های پل تقاطع محور 45 متری کن از طریق اجرای عملیات خاکریزی ادامه دارد و زیرگذر تقاطع میدان جانبازان نیز در مرحله شمع زنی است.

گفتنی است بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 خواهد بود. فاز نخست این پروژه که در اولویت اجرا قرار گرفته است، شامل یک مسیر 3700 متری در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیر گذر میدان جانبازان است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها