کد خبر: 372549
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» احتمال قتل «هانی‌کرده» را بررسی می‌کند+ ویدئو

هانی‌کرده کیست؟/ چه کسی پشت پرده حمله به هانی‌کرده ایستاده است؟/ داستان مثلث رفاقت گنده‌لات‌های تهران یکی پس از دیگری به قتل می‌انجامد/ نوبت به یزدان‌کرده هم می‌رسد؟

یزدان، وحید و هانی؛ مثلثی که رابطه خود را با رفاقت آغاز کردند اما در نهایت، پایان خوبی در انتظارشان نبود. حالا که شایعه‌هایی از کشته شدن یکی از این اضلاع مثلث به گوش می‌رسد، ماجرای این رفقای قدیمی را بر سر زبان‌ها انداخته است.

هانی‌کرده کیست؟/ چه کسی پشت پرده حمله به هانی‌کرده ایستاده است؟/ داستان مثلث رفاقت گنده‌لات‌های تهران یکی پس از دیگری به قتل می‌انجامد/ نوبت به یزدان‌کرده هم می‌رسد؟
کد خبر: 372549
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اوایل سال 97 بود که کلیپ کل‌کل‌های چندین گنده‌لات تهرانی در شبکه‌های مجازی و به ویژه اینستاگرام، فضای رعب عجیبی پدید آورد. تمامی این کل‌کل‌ها هم 2 سر داشت؛ یک طرف آن یزدان‌کرده بود و طرف دیگر وحید مرادی قرار داشت.

این 2 نفر که لات‌های بزرگ تهران محسوب می‌شدند از سال گذشته دعواهای خود را به فضای مجازی کشاندند. روال کارشان هم به این ترتیب بود که یکی در اینستاگرام یک ویدئو می‌گذاشت و برای مخاطبش کری می‌خواند و دیگری در ویدئوی بعدی پاسخش را می‌داد.

رفت‌و‌آمد وحید مرادی به زندان و در نهایت مرگ

ادامه این کری‌خوانی‌های مجازی و برانگیختن حس ترس و رعب و وحشتی که البته برای جوانان هم آموزه‌های منفی به همراه داشت، سبب شد نیروی انتظامی با تشخیص نهاد ناظر بر فضای مجازی به سراغ این افراد برود. همین اتفاق هم افتاد. اما هر 2 تنها با نوشتن تعهدنامه آزاد شدند. حتی وحید مرادی با انتشار ویدئویی، نوشت که اصلاً اکانتی در اینستاگرام ندارد.

این تعهد اما ماندگار نبود، چه بعد از آن هر 2 نفر به کار خود ادامه دادند و در نهایت نیروی انتظامی به سراغ وحید مرادی رفت تا او را دستگیر کند. عملیاتی که به خاطر مقاومت متهم، منجر به شلیک گلوله و مجروح شدن وحید مرادی از ناحیه پا شد.

هرچند وحید مرادی بعد از مدتی تحمل حبس از زندان آزاد شد، اما پس از آزادی در جشنی که دوستانش در ولنجک برای آزادی‌اش تدارک دیده بودند شرکت کرد و ویدئویی از این جشن نشان می‌دهد که او در این مهمانی هم با درگیری مرتکب قتل می‌شود. مرادی بعد از ارتکاب این قتل هنگامی که قصد داشت از طریق مرز از کشور فرار کند توسط پلیس دستگیر و به زندان رجایی‌شهر منتقل شد؛ اما اتفاق نهایی زمانی رخ می‌دهد که کسی یا کسانی، وحید مرادی را در زندان می‌کشند.

ابراز ناراحتی یزدان‌کرده از مرگ رقیب قدیمی در اینستاگرام

کمی بعد یزدان که از ابتدا درگیری‌های زیادی با مقتول فعلی و قاتل سابق داشته، ویدئویی منتشر می‌کند و می‌گوید اگرچه با وحید مرادی مشکل داشته، اما از مرگش عمیقاً متاثر است.

در این میان، هانی‌کرده که ضلع دیگر این مثلث رفاقت قدیمی را شکل می‌داد، تمام تلاشش را می‌کرد تا این 2 نفر را نجات دهد. حتی ویدئویی منتشر کرد و از این گفت که نباید بگذاریم با داغ شدن تنور دعوای این 2 نفر، خانواده‌ها آواره شوند. اما نتوانست در این امر موفق باشد.

با وجود این، و در همین اثنا، لاتی دیگر به نام «سید آبی‌پوش» پایش به ماجرا باز می‌شود. او باز هم در فضای مجازی ویدئو منتشر می‌کند و با تهدید هانی‌کرده، می‌گوید که اگر او وحید مرادی را کشته باشد، با دمپایی او را خواهد کشت. این در حالی است که هانی همواره در این دعوا قصد میانجی‌گری داشته است.

ضارب هانی‌کرده کیست؟

اما حالا خبرها حاکی از آن است که هانی‌کرده، که خودش یکی از لات‌های بزرگ تهران به شمار می‌رفت و به صاحب‌بار، یعنی کسی که صاحب اصلی مواد مخدر در شهر است، شهره بود، توسط گروهی دیگر به قتل رسیده است.

2 شب پیش، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن هانی‌کرده و دوستانش در خیابان مشغول خوردن آبمیوه هستند که ناگهان یک موتوری با قمه به آنها حمله کرده و هانی‌کرده را به شدت مجروح می‌کند.

حالا مشخص نیست که هانی‌کرده، از دیگر سران بزرگ لات تهران، به قتل رسیده و باید منتظر یک گنده‌لات دیگر از این جمع بود یا خیر.

در حال حاضر از این جمع تنها یزدان‌کرده سالم مانده است. آیا او هم در آینده به این ماجراها اضافه می‌شود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها