کد خبر: 486218
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۰۸:۳۴:۰۰
| |

‌ سلمان خدادادی، نماینده پیشین مجلس:

انتخابات 1400| نیاز به مشارکت بیشتر از هر زمان دیگری حس می شود/ افرادی که در روز پایانی ثبت نام کردند می‌توانند تنور انتخابات را داغ کنند

یک نماینده سابق مجلسگفت: شرایط کشور برعکس سال های گذشته در وضعیت بسیار حساسی است و نیاز به مشارکت بیشتر از هر زمان دیگری حس می شود. البته در این سالها آنقدر از کلمه حساسیت استفاده کردیم که این کلمه معنی خود را از دست داده است.

انتخابات 1400| نیاز به مشارکت بیشتر از هر زمان دیگری حس می شود/ افرادی که در روز پایانی ثبت نام کردند می‌توانند تنور انتخابات را داغ کنند
کد خبر: 486218
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۰۸:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سلمان خدادادی، نماینده پیشین مجلس، درباره فضای انتخاباتی کشور اظهار کرد: انتخابات امسال همانطور که خودتان هم شاهد هستید بسیار متفاوت است. در 12 دوره گذشته همیشه در چنین روزهایی شاهد شور و هیجان هم در بین مردم و هم در بین افرادی که نامشان برای ثبت نام مطرح بود، بودیم. اما این دوره این سردی از جانب هر دو طرف کاملا حس می‌شود.


به گزارش برنا، او ادامه داد: امیدوارم که واقعا برای ایجاد این هیجان و مشارکت مردم فکری شود. قطعا کرونا یکسری محدودیت هایی را ایجاد کرده است و در آینده نیز شاهد بیشتر این محدودیت ها خواهیم بود. اما امید داریم که در روزهای آینده و در زمان تبیلغات این عقب ماندگی ها جبران شود.

این نماینده سابق مجلس افزود: شرایط کشور برعکس سال های گذشته در وضعیت بسیار حساسی است و نیاز به مشارکت بیشتر از هر زمان دیگری حس می شود. البته در این سالها آنقدر از کلمه حساسیت استفاده کردیم که این کلمه معنی خود را از دست داده اما واقعیت همین است و باید کاندیداها فعالیت خود را در تبلیغات مضاعف کنند نه مانند زمان ثبت نام که با سردی برخورد کردند.


خدادادی در پایان با اشاره به افرادی که اعلام کاندیداتوری کردند، گفت: افرادی که در روز پایانی ثبت نام کردند می‌توانند تنور انتخابات را داغ کنند و مردم را پای صندوق رای بیاورند. مردم همیشه به وظیفه خود در این گونه مشارکت ها عمل کردند باید این اعتماد را دوباره به آنها برگردانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها