کد خبر: 535225
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۲۱:۰۰:۱۹
| |

استاندار گلستان:

رفع مشکل خلیج گرگان اصلی‌ترین مطالبه از مدیران ملی است

استاندار گلستان گفت: بخش قابل توجهی از خلیج گرگان خشک شده و رفع مشکل خلیج گرگان اصلی‌ترین مطالبه از مدیران ملی است.

رفع مشکل خلیج گرگان اصلی‌ترین مطالبه از مدیران ملی است
کد خبر: 535225
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۲۱:۰۰:۱۹

علی محمد زنگانه عصر امروز در شانزدهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان که با حضور مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی کشور برگزار شد اظهار داشت: بخش قابل توجهی از خلیج گرگان خشک شده و عدم توجه به آن ، آینده گلستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و رفع مشکل خلیج گرگان اصلی‌ترین مطالبه از مدیران ملی است تا از بروز یک فاجعه ملی جلوگیری شود.

به گزارش تسنیم، استاندار گلستان عنوان کرد: باید مدیران استان با جدیت موضوعات خلیج گرگان، سواحل، شیلات و آبزی‌پروری را دنبال کنند.

وی افزود: سازه‌های ساحلی استان از جنس چوبی هستند و مغایرتی با بند 22 ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر ندارد و خوشبختانه سازه‌های استان مشکلی ندارند.

استاندار گلستان بیان کرد: مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان انجام شده و توصیه‌های خوبی در سه حوزه حفاظت، توسعه و یکپارچگی صورت گرفته است.

وی گفت: گمیشان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه تولید و گردشگری دارد و مجتمع پرورش میگوی گمیشان علاوه بر فاز 4 هزار هکتاری، فاز 6 هزار هکتاری نیز در دست اقدام است.

زنگانه افزود: خوشبختانه تفاهم‌نامه‌ای با ظرفیت 700 میلیارد تومان با بنیاد برکت و شیلات گلستان به امضا رسید که می‌تواند با حمایت از شرکت‌های تعاونی و خدمات مالی خرد، در 3 سال 7500 شغل مستقیم ایجاد کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها