کد خبر: 537771
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۲:۱۴:۱۰
| |

زارعی کیاپی مطرح کرد:

راه‌اندازی خط پرواز تاکسی هوایی در مازندران

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، از راه‌اندازی خط پرواز تاکسی هوایی مازنداران به عنوان اقدامی مثبت برای کمک به گردشگران از طریق کاهش بار ترافیک مسیر ساری تا رامسر یاد کرد.

راه‌اندازی خط پرواز تاکسی هوایی در مازندران
کد خبر: 537771
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۲:۱۴:۱۰

منصورعلی زارعی کیاپی،نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس در مورد راه‌اندازی خط پرواز تاکسی هوایی مازندران که همزمان با ۲۲بهمن با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و استاندار مازندران در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری صورت گرفته بود، گفت: یکی از مشکلاتی که در مازندران وجود دارد وجود ترافیک بین شهرهای غرب تا مرکز این استان است و این معضل زمانی که تعداد زیادی از مسافران وارد این جاده ساحلی می‌شوند همچون فصول بهار و تابستان بیشتر مشاهده می‌شود.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این ترافیک باعث شده است که افراد برای تردد از مسیر ساری تا تنکابن و رامسر گاه باید 5 ساعت در ترافیک این مسیر بمانند بنابراین راه‌اندازی این خط تاکسی هوایی به افرادی که باید برای انجام کارهای ضروری و اداری این مسیر را در مدت زمان کوتاهی طی کنند، کمک می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته از این خط تاکسی هوایی در حوزه گردشگری هم استفاده می‌شود و گردشگران می‌توانند از مسیر غرب تا شرق استان مازنداران را با این روش به سرعت طی کنند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی این خط تاکسی هوایی این است که در زمان وقوع بحران و حوادث ترافیکی می‌توان از این وسیله در کنار بالگردی که بدین منظور در این منطقه وجود دارد در جهت تسریع روند امداد و نجات نیز بهره‌مند شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها