کد خبر: 609574
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۶:۴۰:۳۲
| |

حق بیمه سلامت در 1402 چقدر است؟

به گفته مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران، حق بیمه یک سال برای هر نفر یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

حق بیمه سلامت در 1402 چقدر است؟
کد خبر: 609574
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۶:۴۰:۳۲

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران درباره سرانه حق بیمه در سال جاری گفت: حق بیمه یک سال برای هر نفر یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان است که این مبلغ برای افراد با دهک درآمدی ۱۰ به شکل کامل محاسبه می‌شود. 

به گزارش ایسنا، حنان حاج محمودی درباره مبلغ حق بیمه سازمان بیمه سلامت در سال ۱۴۰۲، گفت: حق بیمه یک سال برای هر نفر یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان است که این مبلغ برای افراد با دهک درآمدی ۱۰ به شکل کامل محاسبه می‌شود. دهک‌های درآمدی یک تا سه نیز که بر اساس آزمون ارزیابی وسع به ما معرفی می‌شوند، به شکل رایگان تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: سال ۱۴۰۱ حق بیمه سالانه هر نفر یک میلیون و ۱۰۴ هزار تومان بوده است که با توجه به حق بیمه تعیین شده در سال جاری، ۳۰ درصد رشد در این بخش اتفاق افتاده است.

وی افزود: تمدید بیمه سه دهک اول درآمدی در ابتدای سال با تامین منابع از سوی دولت صورت گرفته است و اکنون نزدیک به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جزو ۳ دهک اول تمدید بیمه شدند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مدینه ارسالی در
    شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲

    من دهک اول هستم وبیمه ندارم قطع شده همیشه مریض هستم من چکار کنم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها