کد خبر: 641057
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ۱۰:۱۵:۴۸
| |

برای ورود به این کافه در تهران باید آیلتس داشته باشید!

روزنامه همشهری نوشت: کافه‌هایی در شهر وجود دارند که از این قاعده مستثنی نیستند. آنها برای آنکه خاص جلوه کنند، اقدامات عجیبی انجام می‌دهند و ادا و اطوارهای جالبی دارند که از عجیب‌ترین آنها می‌توان کافه‌ای را نام برد که فقط باید در آن انگلیسی صحبت کنید.

برای ورود به این کافه در تهران باید آیلتس داشته باشید!
کد خبر: 641057
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ۱۰:۱۵:۴۸

روزنامه همشهری در گزارشی به رفتارهای عجیب برخی کافه‌ها و رستوران‌ها در تهران پرداخته است. 

به گزارش همشهری، برخی از رستوران‌ها هم هستند که از سبک و سیاق خاصی برخوردارند؛ مثلا به سبب دکوراسیون‌های لاکچری و منطقه‌ای که رستوران‌شان در آن قرار دارد یا غذاهای‌شان را بدون قیمت در منو قرار می‌دهند یا به دلار قیمت تعیین می‌کنند. برخی رستوران‌ها هم فهرست غذای فارسی را حذف کرده‌اند و اگر بخواهید غذا سفارش بدهید، باید از یک منوی انگلیسی سر در بیاورید و اگر چیزی از این زبان بیگانه بلد نباشید، ممکن است به جای خوراک گوشت، بشقاب سبزیجات تحویل‌تان بدهند!

این روزنامه افزوده است: اما کافه‌هایی هم در شهر وجود دارند که از این قاعده مستثنی نیستند. آنها برای آنکه خاص جلوه کنند، اقدامات عجیبی انجام می‌دهند و ادا و اطوارهای جالبی دارند که از عجیب‌ترین آنها می‌توان کافه‌ای را نام برد که فقط باید در آن انگلیسی صحبت کنید. یعنی اگر وارد این کافه شوید و به زبان فارسی درخواست‌تان را مطرح کنید، جوابی از کارکنان آن کافه دریافت نخواهید کرد. گویا برای‌شان فرقی هم ندارد که مشتری کافه، گردشگر خارجی باشد یا هموطن ایرانی؛ درهر حالت باید برای رفتن به این کافه و سفارش 2 فنجان قهوه و 2برش کیک، آیلتس داشته باشید!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها