کد خبر: 218069
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ۱۸:۵۲:۰۰
| |

مدیر عامل آتش‌نشانی سمنان:

آتش در انبار گمرک سمنان اطفا شد

مدیر عامل آتش‌نشانی سمنان از اطفای کامل حریق در انبار گمرک استان خبر داد و گفت: از میران خسارت ریالی وارده اطلاعاتی در دست نیست.

آتش در انبار گمرک سمنان اطفا شد
کد خبر: 218069
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ۱۸:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید اسماعیل پور مدیر عامل آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه حریق در انبار گمرک این استان به طور کامل مهار شد، ابراز داشت: در پی وقوع این آتش‌سوزی در ساعت 13:30 ظهر یک‌شنبه بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی با 15 نیرو وارد عملیات اطفای حریق شدند که درنهایت با تلاش بی وقفه پنج‌ساعته این حریق دقایقی پیش اطفا شد.

وی بابیان اینکه برای اطفای حریق پنج دستگاه خودروی ویژه و دو دستگاه آب‌رسان اعزام‌شده بود، افزود: در وهله نخست با استفاده از لیفتراک موجود در گمرک مواد سالم جداسازی شد تا از سرایت آتش به سایر قسمت‌ها جلوگیری شود.

مدیر عامل آتش‌نشانی سمنان بابیان ایکه در این حریق 645 تن پنبه و انواع مواد سوختنی دیگر به طور کامل سوخت، ابراز داشت: سیم مسی، سیم آلومینیومی، نوار فلزی، کائوچوی مصنوعی و اکسید کلسیم از جمله این مواد بودند.

اسماعیل پور با بیان اینکه علت وقوع آتش‌سوزی با فروکش کردن حریق بهتر قابل تشخصی خواهد بود، اضافه کرد: این انبار گمرک یک هزار و 200متر مربع وسعت داشت که علت و میزان ریالی این حریق در دست بررسی کارشناسان است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها