کد خبر: 228576
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۲:۵۲:۰۰
| |

استاندار آذربایجان شرقی:

محتکران و مفسدین اقتصادی به مردم رحم نمی‌کنند

استاندار آذربایجان شرقی خواستار برخورد جدی با محتکران شد و با تاکید بر اینکه به محتکران و مفسدین اقتصادی نباید رحم کرد چرا که آنها به مردم رحم نمی‌کنند.

محتکران و مفسدین اقتصادی به مردم رحم نمی‌کنند
کد خبر: 228576
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۲:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید خدابخش در آئین افتتاح 131 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد در ماه‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، از شاهکارهای امام(ره) و نشان از توجه ایشان به محرومین بود اظهار داشت: امروزه هم در راستای کمک به محرومان، باید ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان در اولویت قرار گیرد. در سال‌های اخیر کمیته امداد به امر خودکفایی و اشتغال به صورت ویژه توجه کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی اقدامات فرهنگی در خانواده تحت پوشش کمیته امداد را ستودنی دانست و گفت: تنها یک درصد ازدواج مددجویان کمیته امداد منجر به طلاق شده، در حالی که میانگین این آمار در کشور بسیار بالاست.

وی کسب 7 رتبه زیر 1000 در کنکور توسط مددجویان امداد را نشان از موفقیت این نهاد در حوزه آموزش دانست و خاطر نشان کرد: اقدامات محرومیت زدایی امروز باید رویکرد دیگری غیر از پرداخت مستمری داشته باشد که امروز اقدامات آموزشی این نهاد در راستای رفع فقر فرهنگی و تحصیلی قابل تقدیر است. امروز خوشحالیم که با افتتاح 131 مسکن مددجویی بخش بزرگی از دغدغه‌های خانواده کمیته امداد رفع می‌شود و امیوارم این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی در پایان، خواستار برخورد جدی با محتکران شد و با تاکید بر اینکه به محتکران و مفسدین اقتصادی نباید رحم کرد چرا که آنها به مردم رحم نمی‌کنند ادامه داد: محتکران جواب خدا را چه خواهند داد؟ 6 هزار تن برنج به اندازه مصرف یک ساله استان احتکار شده بود که کشف کردیم، لذا باید با برخورد جدی از احتکارهای جدید پیشگیری کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها