کد خبر: 234246
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۰:۰۸:۰۰
| |

رییس پلیس آگاهی قم خبر داد:

کشف انبار محموله روغن احتکار شده در قم/ دستگیری دو سارق کیف قاپ در استان

رئیس پلیس آگاهی قم از شناسایی و کشف انبار محموله روغن (اسید چرب سویا) احتکار شده به ارزش بیش از 328 میلیون ریال در قم خبر داد.

کشف انبار محموله روغن احتکار شده در قم/ دستگیری دو سارق کیف قاپ در استان
کد خبر: 234246
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ احمد کرمی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان قم پس از بررسی‌های اولیه و با هماهنگی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی استان، محل احتکار محموله روغن (اسید چرب سویا) را در یک انبار شناسایی کردند و کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را 328 میلیون و 900 هزار ریال اعلام کردند.

وی ادامه داد: پس از دستور مقام قضایی و ورود ماموران به داخل انبار مشخص شد تعداد 506 حلب 17 کیلویی روغن (اسید چرب سویا) نگهداری و به دلیل پنهان کردن، عدم عرضه، اعلام نکردن موجودی انبار به سازمان صمت و احتکار، پلمپ شد. متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری 2 سارق کیف قاپ در قم و شناسایی 11 مالباخته در این رابطه خبر داد.در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در استان و طرح شکایت در پلیس آگاهی تیمی ویژه برای شناسایی متهمان تشکیل و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به اعتراف سارقان به چندین فقره سرقت کیف قاپی و شناسایی 11 نفر از مالباختگان، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان و در نهایت راهی زندان شدند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها