کد خبر: 242899
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۰:۴۷:۰۰
| |

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی خبر داد:

یک انبار دپوی مشروبات الکلی در مشهد کشف شد

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از کشف انبار دپوی مشروبات الکلی و شناسایی وانهدام یکم باند توزیع کالای قاچاق در استان خبر داد.

یک انبار دپوی مشروبات الکلی در مشهد کشف شد
کد خبر: 242899
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رسول فرزادفر دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اظهار داشت: مامورین پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی یک انبار دپوی مشروبات الکلی را در باغی واقع در بلوار توس مشهد شناسایی کردند. در بازرسی از این محل که طی هماهنگی قضایی انجام شد 252 لیتر مشروبات الکلی دست ساز، دو دستگاه رسیور ماهواره، یک قبضه کلت بادی، تعداد 9 عدد فشنگ جنگی کلت و یک عددپوکه، 6 فشنگ ساچمه‌ای و مقداری مواد مخدر کریستال کشف و ضبط شد و در این رابطه 2 متهم نیز دستگیر شدند.

فرزادفر همچنین با اشاره به کشف و انهدام یک باند توزیع کالای قاچاق گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر قاچاق کالا از گمرکات کشور با شیوه بداظهاری، کم اظهاری و اظهار خلاف واقع مامورین پلیس مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان موضوع را پیگیری کردند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: طی اقدام اطلاعاتی، دو دستگاه خودروی تریلی کانتینردار که از گمرک خرمشهر به مقصد مشهد بارگیری شده بود در محل عوارضی محور باغچه شناسایی شد. در بازرسی از این خودروها تعداد 88 هزار و 469 قلم انواع وسایل سیسمونی نوزاد شامل کالسکه،گهواره، فلاکس به ارزش 8 میلیارد ریال که با اسناد و مدارک گمرکی مطابقت نداشت به ظن قاچاق کشف و توقیف کردند و در این زمینه نیز 5 متهم نیز دستگیر شدند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها