کد خبر: 244509
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۲:۳۹:۰۰
| |

معاون برنامه ریزی و توسعه شیلات هرمزگان:

سوخت و مجوز صیادانی که آبزیان را به شبکه توزیع نرسانند قطع می‌شود

معاون برنامه ریزی و توسعه شیلات هرمزگان با اشاره کاهش عرضه ماهی در بازار اعلام کرد: سوخت و مجوز صیادانی که آبزیان را به شبکه توزیع نرسانند قطع می‌شود

سوخت و مجوز صیادانی که آبزیان را به شبکه توزیع نرسانند قطع می‌شود
کد خبر: 244509
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۲:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالکریم ستوده معاون برنامه ریزی و توسعه شیلات هرمزگان گفت: علت اصلی کاهش عرضه ماهی در بازار را قاچاق آن عنوان کرد. قاچاق آبزیان به آبادن و عراق علت اصلی کمبود عرضه در بازار است.یکی از علت‌های کاهش عرضه ماهی مواج بودن دریا است و با توجه به تحویل سوخت یارانه دار به صیادان کمبود ابزیان در بازار پذیرفتنی نیست. سوخت و مجوز صیادانی که آبزیان را به شبکه توزیع نرسانند قطع می‌شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان سازمان جهاد کشاورزی و شیلات هرمزگان را موظف کرد برنامه کوتاه مدت و میان مدت برای تنظیم بازار آبزیان ارئه کنند و تا به ثبات رسیدن قیمت آبزیان شناور‌های صیادی مشخص شده زیر نظر شیلات هرمزگان صیادی می‌کنند. رایزنی با اتحادیه تعاونی صیادان برای تامین آبزیان در بازار ماهی فروشان در دستور کار است.


خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ستاد تنظیم بازار هرمزگان شیلات و سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان را موظف کرد تا 24 ساعت آینده برنامه مشخص عرضه ماهی با قیمت مناسب را در شبکه‌های توزیع ارئه دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها