کد خبر: 249641
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده چالوس یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر شانزدهمین روز آذرماه خبر داد.

جاده چالوس یکطرفه می‌شود
کد خبر: 249641
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 16 آذر از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی در صورت نبودن ترافیک سنگین لغو می‌شود، گفت: هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده چالوس عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

سرهنگ قدمی گفت: مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

جاده چالوس چهارمین جاده زیبای جهان یکی از جاذبه‌های گردشگری دردنیاست که به تازگی 85 ساله شد.

جاده چالوس و به تعبیری چهارمین جاده زیبای جهان در ذهن و روح ایرانیان فقط یک راه ارتباطی نیست، این جاده از کرج در استان البرز آغاز و به شهرستان چالوس در استان مازندران ختم می‌شود.

نام رسمی جاده چالوس جاده 59 است؛ در آذرماه سال 1312 این جاده افتتاح شد، اما تنها یک افتتاح نمادین در آن روز‌ها صورت گرفت، حدود 10سال به طول انجامید تا کار احداث جاده بطور کامل به اتمام برسد و در حال حاضر نیز عملیات‌های مختلف راهداری برای نگهداری و رسیدگی به وضعیت آن در مقاطع مختلف از سال دنبال می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها