کد خبر: 255240
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۰۸:۱۳:۰۰
| |

توقیف چهار فروند شناور صیادی و کشف 4400 لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر

فرمانده مرزبانی خوزستان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند چهار فروند شناور صیادی  حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب های کشور متوقف کنند.

توقیف چهار فروند شناور صیادی و کشف 4400 لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر
کد خبر: 255240
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۰۸:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار عبداله نظرپور فرمانده مرزبانی خوزستان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند چهار فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب های کشور متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده 4400 لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز بارگیری شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری هشت متهم در این رابطه، افزود: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

نظرپور خاطرنشان کرد: قاچاق سوخت اخیرا با نوسانات ارز و دلار شدت گرفته و مرزبانان خوزستان با عزم جدی در مبارزه با خروج غیر قانونی سوخت از کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها