کد خبر: 375300
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

محسن بیگلری، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

افزایش سهمیه بنزین سفر نوروزی در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار دارد/ مسکن‌های مهر سنددار می‌شوند/ افزایش وام ازدواج تا 50 میلیون تومان در دستور کار کمیسیون تلفیق است

محسن بیگلری، عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99، با اشاره به مهم‌ترین مصوبات و مواردی که در کمیسیون تلفیق بودجه 99 مطرح شده است گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه 99 موارد مهمی از جمله افزایش سهمیه بنزین سفر، سنددار شدن مسکن مهر و افزایش وام ازدواج تا 50 میلیون تومان مطرح شده است که امیدواریم هم در کمیسیون تلفیق بودجه و هم در صحن علنی مجلس به تایید و تصویب وکلای ملت برسد.

افزایش سهمیه بنزین سفر نوروزی در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار دارد/ مسکن‌های مهر سنددار می‌شوند/ افزایش وام ازدواج تا 50 میلیون تومان در دستور کار کمیسیون تلفیق است
کد خبر: 375300
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محسن بیگلری، عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، با اشاره به مهم‌ترین موارد بررسی‌شده در کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: چند بحث مهم در کمیسیون تلفیق بودجه 99 مطرح است. اول از همه افزایش سهمیه بنزین ماهانه برای خانواده‌ها با عنوان سهمیه بنزین سفر نوروز در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 ادامه داد: نکته مهم دیگر افزایش میزان وام ازدواج تا 50 میلیون تومان مطرح است که امیدوارم این رقم به تایید نمایندگان محترم در کمیسیون تلفیق و پس از آن به تایید صحن علنی مجلس برسد.

بیگلری نکته مهم دیگری را که در کمیسیون تلفیق مطرح است مربوط به سنددار شدن مسکن مهر دانست و گفت: در صورت تایید نمایندگان، از این به بعد مالکان مسکن مهر که البته تعدادشان در کل کشور زیاد است صاحب سند می‌شوند.

مالکان مسکن مهر با پرداخت مبلغ جزئی سنددار می‌شوند

عضو کمیسیون برنامه و بوجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: تاکنون اگر مالکان مسکن مهر می‌خواستند از وام و تسهیلات بانکی با ضمانت ملک خود استفاده کنند سند نداشتند و این کار غیرممکن بود. ولی در صورت تایید این موضوع در صحن مجلس، مالکان مسکن مهر می‌توانند با پرداخت رقم جزئی صاحب سند شوند.

او توضیح داد: در این صورت مالکان مسکن مهر می‌توانند این ملک‌ها را خرید و فروش کنند، وام بگیرند، و حتی به عنوان وثیقه از سند خود استفاده کنند که امتیاز بسیار بزرگی است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: موضوع سنددار شدن مسکن مهر در کمیسیون تلفیق مطرح شده است، ولی مساله وام ازدواج 50 میلیون تومانی به زودی در دستور کار کمیسین تلفیق قرار می‌گیرد و امیدواریم موارد ذکرشده در صحن علنی هم به تایید و تصویب نماینگان مجلس برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها