کد خبر: 634216
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۱۶:۵۰:۳۶
| |

مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت، پاسخ داد:

قیمت خودروهای وارداتی کی مشخص می‌شود؟

معاون وزیر صمت از قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی به کشور در هفته جاری خبر داد و گفت: اکنون امکان بارگذاری و عرضه حدود ۴ تا ۵ هزار خودرو وارداتی در سامانه وجود دارد.

قیمت خودروهای وارداتی کی مشخص می‌شود؟
کد خبر: 634216
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۱۶:۵۰:۳۶

معاون وزیر صمت گفت: وزیر صنعت معدن و تجارت دستور داده است در راستای تسریع در تحویل خودروهای وارداتی، در هفته جاری قیمت‌گذاری سایر خودروهای وارداتی آماده تحویل، انجام و این خودروها جهت عرضه در سامانه یکپارچه بارگذاری شود.

به گزارش فارس، مهدی ضیغمی درباره آخرین وضعیت تحویل خودروهای وارداتی به متقاضیان، اظهار داشت: تعدادی خودرو توسط واردکنندگان مختلف وارد کشور شده است و تاکنون ۱۰۰ دستگاه چانگان براساس نوبت به متقاضیان تحویل شده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که چرا عرضه خودروهای وارداتی به کندی انجام می‌شود؟ افزود:  خودروهای وارداتی باید توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شود و پس از ابلاغ قیمت نهایی، در سامانه یکپارچه برای عرضه به مشتریان و پرداخت وجه، بارگذاری شود.

وی اظهار داشت: تاکنون فقط قیمت خودروی وارداتی چانگان توسط شورای رقابت تعیین و ابلاغ  شده و قیمت سایر خودروهای وارداتی تعیین و  ابلاغ نشده است.

ضیغمی گفت: اکنون امکان بارگذاری و عرضه حدود ۴ تا ۵ هزار خودرو وارداتی در سامانه وجود دارد اما از این کار امتناع می‌کنیم تا قیمت نهایی آنها مشخص شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها