کد خبر: 648016
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ ۱۵:۲۳:۱۵
| |

هایپرتایر ۵ ستاره شد

موسس هایپرتایر از ارتقای این فروشگاه آنلاین تایر به نماد اعتماد الکترونیک پنج‌ستاره خبر داد.

هایپرتایر ۵ ستاره شد
کد خبر: 648016
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ ۱۵:۲۳:۱۵

موسس هایپرتایر از ارتقای این فروشگاه آنلاین تایر به نماد اعتماد الکترونیک پنج‌ستاره خبر داد.

ساسان فرقدین، مدیرعامل و موسس هایپرتایر با بیان اینکه این شرکت بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین تایر در کشور است، اظهار کرد: ما مبتکر یک سرویس ویژه نصب و  بالانس تایر در محل هستیم. از سال 1395 شروع به فعالیت کرده و در این‌ سال‌ها دستاوردهای متعددی داشتیم و در زمینه‌های اعتباری مختلف و جوایز جشنواره‌های مختلف را کسب کردیم. از جمله اینکه وب‌سایت برتر در حوزه تجارت الکترونیک شدیم.

او خاطرنشان کرد: هایپرتایر به‌تازگی نماد اعتماد الکترونیک ما به پنج‌ستاره ارتقا پیدا کرد. بنابراین اکنون ما از میان هزاران فعال اینترنتی حوزه‌های مختلف طلا و جواهر و موبایل و فروشگاه‌های بزرگ آنلاین، در باشگاه ۲۵ شرکتی قرار گرفتیم که دارای مجوز و نماد اعتماد الکترونیک، از اعتبار پنج ستاره برخوردارند.

موسس هایپر درباره اینکه شرکت‌ها با کسب تعداد ستاره‌های ای‌نماد چه تفاوتی با یکدیگر خواهند داشت، گفت: ای‌نماد اعتباربخش فروشگاه‌های اینترنتی است و تاییداتش مبتنی‌بر سنجش رضایت از مشتریان است و مشتریان به طور مستقیم به سامانه اعتبارسنجی متصل هستند و در نظرسنجی شرکت می‌کنند و شرکت‌ها نقشی در این آزمون ندارند.

فرقدین ادامه داد: بقیه شاخص‌ها هم مستندات مربوط به فعالیت، ساختار فنی وب‌سایت، سابقه عملکرد در پاسخگویی به شکایات و در سطح سازمانی سطح تحصیلات کارکنان و موسسان، گردش مالی شرکت و فهرست بیمه‌شدگان است که بررسی شده و در نهایت اعتبار تعیین می‌شود. این روند یک روند پیچیده فنی و رضایتمندی است که شاخص‌های مختلف بررسی شده و این نماد اعطا می‌شود. شروع اعطای اعتبار از یک‌ستاره است و به پنج‌ستاره ختم می‌‌شود و در هر مرحله شاخص‌های اعتبارسنجی بررسی و ستاره‌ها کسب شده است.

هایپر تایر  در سال 1395 با ایده‌ای خلاقانه  برای ارائه خدماتی متفاوت در عرصه فروش اینترنتی لاستیک در انواع برند‌های ایرانی و خارجی به وجود آمد. علاوه بر امکان مقایسه لاستیک با در نظر گرفتن شاخص‌های فنی و ظاهری‌، ویژگی متمایز این مجموعه ارایه خدماتی نوین در زمینه نصب تایرهای عرضه‌شده به صورت سیار است.

دسترسی مجموعه هایپرتایر به منابع تامین کالا از انواع تولیدات داخلی و برند‌های معتبر بین‌المللی این امکان را فراهم کرده است تا همواره جدیدترین تولیدات با بهترین کیفیت و قیمت‌های رقابتی در دسترس مشتریان قرار گیرد. همچنین یکی از موارد موثر بر کیفیت تایر شرایط انبارداری آن است، هایپر‌تایر با ایجاد مجموعه انبار‌های مدرن بهترین شرایط نگهداری تایر را فراهم کرده که نقش بسزایی در تضمین کیفیت محصول ارائه‌شده دارد.

فرقدین درباره یکی از جدیدترین محصولات هایپرتایر گفت: هایپرتایر اخیرا یک برند تایر به‌نام واریور را وارد کرده است و با خدمات و گارانتی هایپرتایر به فروش می‌رساند. از ویژگی‌های این تایر برخورداری از فناوری میشلن به‌عنوان معتبرترین برند تولید تایر در جهان است که در مشارکت با قدیمی‌ترین تولیدکننده تایر در چین تولید شده است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها