کد خبر: 161594
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ۱۳:۳۵:۰۰
| |

کشته شدن 12 تن از نظامیان ترکیه و معارضان مسلح سوری

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است که درگیری نیروهای ارتش ترکیه و گروه‌های معارض مسلح سوری با یگان‌های مدافع خلق کُرد در عفرین ادامه دارد و 12 تن از نظامیان ترکیه و معارضان مسلح سوری کشته شده‌اند.

کشته شدن 12 تن از نظامیان ترکیه و معارضان مسلح سوری
کد خبر: 161594
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ۱۳:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از النشره، گزارش های رسانه ای حاکی از درگیری یگان های مدافع خلق کُردهای سوری با ارتش ترکیه و گروه هایی از معارضان مسلح سوری موسوم به ارتش آزاد است.

بر اساس این خبر این درگیری ها در محور روستاهای «بافلیون» و «جمان» وابسته به شهرک «شران» در شمال شرق شهر عفرین و روستای «بعدنلی» در جنوب شهرک «راجو» در شمال غرب شهر عفرین شکل گرفته است.

از سوی دیگر رسانه های کُردی سوریه اعلام کردند که دست کم 12 نفر از عناصر ارتش ترکیه و نیروهای موسوم به ارتش آزاد در درگیری با نیروهای کُردی در روستاهای «حاجیلر» و «جمیلک» در شرق شهرک «جندیرس» در جنوب غرب کشته شده اند و 13 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

نیروهای ارتش ترکیه و عناصر وابسته به معارضان مسلح سوری قصد داشتند منابطق جندیرس و «الشیخ حدید» را به اشغال خود در آورند که با مقاومت نیروهای مدافع خلق کُرد مواجه شدند.

یگان های مدافع خلق کُردهای سوریه اعلام کرده بودند به آتش بس در سوریه پایبند خواهند بود اما این آتش بس در شهر عفرین استثنا خواهد بود و کُردها در برابر حملات ترکیه و معارضان مسلح سوری از خود دفاع خواهند کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها