کد خبر: 444285
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۱:۳۷:۴۷
| |

معاون جورج بوش پدر:

هیچ تقلب سیستماتیکی در انتخابات آمریکا صورت نگرفته است

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته از نظر او هیچ تقلب سیستمی در انتخابات صورت نگرفته و زمان آن فرا رسیده که دونالد ترامپ برود.

هیچ تقلب سیستماتیکی در انتخابات آمریکا صورت نگرفته است
کد خبر: 444285
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۱:۳۷:۴۷

اعتمادآنلاین| دَن کویل، معاون جورج بوش پدر، چهل و یکمین رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت به نظر او هیچ تقلب سیستماتیکی در انتخابات این کشور صورت نگرفته است.

وبگاه خبری هیل به نقل از روزنامه نیویورک تایمز نوشته کویل در صحبت‌های خود گفت: «شما می‌دانید که شکست سخت است.»

وی در ادامه با اشاره به شکست رئیس‌ خود در سال 1992 گفت: «متأسفانه ما آخرین رئیس‌جمهور در قدرت بودیم که شکست خوردیم و این آسان نیست.»

کویل افزود: «اما [اکنون] ما زمان کافی داشتیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است، اتهامات بسیاری وجود داشته که آنها همچنان در حال بررسی هستند، اما از نظر من، فکر نمی‌کنم تقلب سیستمی صورت گرفته باشد.»

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین گفت: «وقت آن رسیده تا [ترامپ] برود، بنابراین من امیدوارم که کاخ سفید به نوعی این را زودتر اعلام کند.»

اظهارات این مقام اسبق آمریکایی در حالی مطرح شده که دونالد ترامپ با اعلام پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات همچنان مخالف است و بر تقلب گسترده در این انتخابات تاکید دارد.

جورج بوش پدر از سال 1989 تا 1993 وظیفه هدایت آمریکا را بر عهده داشت که در انتخابات سال 1992 در مقابل بیل کلینتون دموکرات شکست خورد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها