کد خبر: 600065
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۵:۳۸
| |

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی در مسکو در مصاحبه با روزنامه پارلمان:

امنیت در ایران بسیار بالا است

سفیر ایران در مسکو در مصاحبه‌ای ضمن اینکه خواستار حذف روادید بین دو کشور شد، از سفر وزیر امور خارجه در ماه مارس سفری به مسکو خبر داد.

امنیت در ایران بسیار بالا است
کد خبر: 600065
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۵:۳۸

 کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در مصاحبه با روزنامه پارلمان (نشریه رسمی شورای فدراسیون روسیه) در خصوص روابط ایران و روسیه و همکاری‌های همه جانبه دو کشور گفت: روابط پارلمانی بین دو کشور از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است و در چند سطح این روابط در حال انجام است.

به گزارش تسنیم، جلالی گفت: اول، ارتباطات ویژه رییس دومای روسیه و رییس شورای اسلامی ایران است. آقای ولودین، رییس دومای روسیه به محض انتخاب آقای رییسی در مراسم تحلیف ایشان شرکت کردند.  سطح دوم روابط، کمیسیون‌های مشترک عالی دو کشور است. 

سفیر ایران در روسیه در خصوص روابط تجاری تهران و مسکو گفت: در این حوزه به دلیل اینکه دو ملت از هم دور نگه داشته شدیم نیازمند شناخته شدن ظرفیت‌ها هستیم. البته دشمنان ماهم می‌خواهند روابط تجاری ما شکل نگیرد و باید مراقبت کنیم. 

سفیر ایران در مسکو تاکید کرد: از طرف دیگر امنیت در ایران بسیار بالا است و می‌تواند فضایی را ایجاد کند که گردشگران از آنچه که در ایران وجود دارد بهره مند شوند.

جلالی توضیح داد: بحث اول شناخت است که بسیار مهم است. بحث دوم تسهیل در روادید است. خوشبختانه لغو روادید گردشگری دو کشور از اول ژانویه سال جاری شکل خوبی به خودش گرفته است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها