کد خبر: 610078
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۸:۱۰:۵۹
| |

رقیب ترامپ در انتخابات آمریکا بایدن نیست، این مرد است!

به گزارش نشریه پولیتیکو، برخلاف باورها ترمپ شانس اصلی جمهوری‌خواهان برای انتخابات آمریکا نیست. نامزد جایگزین این حزب چه کسی خواهد بود؟

رقیب ترامپ در انتخابات آمریکا بایدن نیست، این مرد است!
کد خبر: 610078
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۸:۱۰:۵۹

نشریه "پولیتیکو" در مورد مواضع سیاسی ران دسانتیس رقیب ترامپ در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان نوشت: با این حال نتایج آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که ترامپ هم از چنان اقبال عمومی برخوردار نیست، بنابراین برخی احتمال می دهند رقیب اصلی بایدن در انتخابات سال آینده نه دونالد ترامپ که جمهوری خواهی دیگر به نام ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا باشد!

به گزارش سایت نواندیش، ران دسانتیس در کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها و بیانیه‌های مکتوب نکاتی را در مورد اینکه جهان را چگونه می‌بیند آورده است.

از نظر این چهره سنتی حزب جمهوری خواه چین تهدید اصلی آمریکاست، اولویت دادن به دفاع اوکراین در برابر روسیه، توجه را از مشکلات داخلی منحرف می کند و نخبگان واشنگتن اغلب در سیاست خارجی فاجعه آمیز هستند و جهانی گرایی را تبلیغ می کنند، موضوعی که از نظر وی اراده رای دهندگان را نادیده می گیرد.

تیم مشاورین دیسانتیس به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره جهان بینی او پاسخ روشنی ندادند، اما کریستینا پوشاو، متحد اصلی وی خاطرنشان کرد که او به عنوان فرماندار فلوریدا، همیشه با رهبران جهان و کارشناسان سیاسی ملاقات می کند و چهره ای عملگرا است.

دیسانتیس به‌عنوان عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان از سال 2017 تا 2019، مواضع جمهوری‌خواهان تندرو را اتخاذ کرد که باعث شادی چهره های تندرو و سنت‌گرایان شد.

او از ارسال کمک های مرگبار به اوکراین حمایت کرد و خود را بخشی از "مکتب ریگان" نامید. او به سرعت بخشیدن به قرارداد تجاری مشارکت ترانس پاسیفیک رای داد و از ارتباط دیپلماتیک ترامپ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تمجید کرد. او همچنین به شدت از تلاش های اوباما برای امضای توافق هسته ای هم انتقاد کرد.

با این اوصاف باید گفت او در دسته چهره های تندرو جمهوری خواه جای می گیرد و مواضع اش در مورد برخی موضوعات مثل ایران اگر سرسخت تر از ترامپ نباشد، بهتر از نیست!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها