کد خبر: 627153
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۰۹:۰۵:۴۲
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد:

ردپای مرد غریبه در مرگ مرموز دختر جوان

دختری جوان بر اثر مصرف قرص برنج در پارک جان باخت و خانواده او از فردی غریبه شکایت کردند.

ردپای مرد غریبه در مرگ مرموز دختر جوان
کد خبر: 627153
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۰۹:۰۵:۴۲

پلیس در حال تحقیق درباره مرگ دختری جوان است که قربانی مصرف قرص برنج شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، هفته گذشته اعضای خانواده دختر جوانی که علت مرگ او مسمومیت با قرص برنج اعلام شده است با مراجعه به دادسرای جنایی از فرد ناشناسی که ردپای او در پرونده دیده می‌شود شکایت کردند و گفتند که احتمالا فرد ناشناس در مرگ دخترشان نقش داشته است.

به این ترتیب پرونده مرگ این دختر به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران ارجاع شد و وقتی این خانواده روبروی بازپرس محمد جواد شفیعی نشستند، گفتند دختر جوان زمانی که برای خرید از خانه خارج شده بود به طرز مشکوکی فوت شد.

آنها در تشریح ماجرا گفتند:‌ آن روز عصر دخترمان برای خرید از خانه بیرون رفت و ساعتی بعد وقتی به تلفن او زنگ زدیم فرد غریبه‌ای جواب تلفن همراه او را داد و وقتی علت آن را پرسیدیم، گفت: دخترمان در پارک افتاده و انگارمسموم شده است. بعد هم نشانی پارک را که در جنوب غرب تهران بود به ما داد و دیگر از او خبر نداریم.

این خانواده ادامه داد: وقتی فرد ناشناس به ما گفت حال دخترمان خوب نیست فوری با اورژانس تماس گرفتیم و خودمان هم به سمت پارک راه افتادیم. وقتی به پارک رسیدیم اورژانس هم آمده بود و دخترمان را به بیمارستان بردند، اما دخترمان با وجود همه کارهایی که امدادگران اورژانس و کادر درمانی بیمارستان انجام دادند تحت درمان دوام نیاورد و فوت کرد، بعد هم معلوم شده مرگ او براثرمسمومیت قرص برنج بوده است.

این خانواده دلیل شکایت خود از فرد ناشناس را اطلاعاتی اعلام کردند که بعد فوت دخترشان به دست آوردند. چون متوجه شدند فردی غریبه‌ای که در پارک بوده و تلفن دخترشان را جواب داده است تا آمدن اورژانس هم منتظر بوده و به ماموران اوژانس گفته است که دختر جوان قرص برنج خورده و ماموران اوژانس هم این موضوع را در شرح حال دختر جوان ثبت کرده‌اند.

این خانواده گفتند:‌ آن غریبه بعد از دادن اطلاعات اولیه به ماموران اوژانس ناپدید شد و ما هم هرچه گشتیم نتوانستیم ردی از او بدست بیاوریم و اصلا نمی‌دانیم او چه کسی است و چرا خبر داشته که دخترمان قرص برنج خورده است یا اینکه چطور قرص را به او خورانده که  موجب فوت او  شده است.

به این ترتیب بازپرس شفیعی دستور داد تحقیق دقیقی صورت گیرد تا معلوم شود  فردی که در پارک بوده و اطلاع داشته که دختر جوان قرص خورده کیست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها