کد خبر: 165549
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۱۰:۱۸:۰۰
| |

ماجرای احضار شبانه محمدعلی نجفی از زبان مشاورش

غلامعلی رجایی، مشاور شهردار سابق تهران ماجرای احضار شبانه محمدعلی نجفی را تشریح کرد.

ماجرای احضار شبانه محمدعلی نجفی از زبان مشاورش
کد خبر: 165549
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۱۰:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی رجایی، مشاور شهردار سابق تهران در تشریح ماجرای احضار شبانه محمدعلی نجفی گفت: « در ماجرای احضار شهردار، باید این سؤال را طرح کنم که چرا وقتی احضاریه پنج روز زمان داشته، ساعت 10 و نیم شب به در منزل آقای نجفی می‌روند.»

او با بیان اینکه «احضاریه پنج روز فرصت داشته است، ولی همان روزی که صادر شده، به در منزل آقای نجفی برده‌اند» به نقل از نجفی گفت: «آقای نجفی در جلسه شورا گفت که حتی همسر من ترسیده بود و من خودم رفتم احضاریه را گرفتم. حتی تعجب کردم که چرا در منزل آورده‌اند، می‌توانستند صبح به شهرداری بیاورند.»

رجایی اضافه کرد: «آقای نجفی گفته بازپرس به شهردار گفته که بازداشتش می‌کند، او هم گفته خب، بازداشت کنید! بعد ظاهرا آقای قطبی، معاون دادستان گفته است که حالا ایشان یک کفیل هم بیاورد، قبول است. الان هم پرونده ظاهرا مفتوح است!»

او در پاسخ به این سوال که «پرونده با چه عنوان اتهامی مفتوح است؟» اظهار کرد: «دادستان گفته است که با عنوان ترویج فساد و فحشا این پرونده مطرح است. در حالی که روح آقای نجفی هم از این موضوع خبر نداشت. من مطلع هستم. مسئول برنامه که مسئول بانوان شهرداری است هم گفت که من دقیقه نود متوجه شدم، به من هم جزئیات را نگفتند و فقط اطلاع دادند که چند کودک گل‌افشانی می‌کنند. این را هرکسی متوجه شود، خب می‌گوید ایرادی ندارد. این دقیقا سناریو بوده است. فیلم را از زاویه‌ای گرفتند که این کودکان نقش پررنگی داشته باشند.»

مشاور شهردار سابق تهران با تاکید بر اینکه فیلمبرداری از مراسم برج میلاد «قطعا سناریو بوده است» گفت: «اینکه کسی از آن مراسم فیلم‌برداری کند و بعد هم افرادی که کار هنری کرده‌اند، گفته‌‌اند که اصل ماجرا، آن گروه کُر بوده است، اما در فیلم، رقص کودکان برجسته شده است. بنابراین قطعا این موضوع سناریو بوده و فرد موردنظر هم شناسایی شده است.»

رجایی تصریح کرد: «اسم فرد مشخص است و روشن شده که کجا نشسته و از چه زاویه‌ای فیلم را گرفته است. حتی تصویر این فرد موجود است. سناریویی بود که شهردار را به حاشیه ببرد.»

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها