کد خبر: 167458
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۰:۰۸:۰۰
| |

چرا روحانی به نمایشگاه کتاب نرفت؟

درحالی گفته می‌شود دلیل غیبت حسن روحانی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب، جلسه امروز او با آذری جهرمی وزیر ارتباطات برای تقدیم استعفای رسمی این وزیر به روحانی بوده که یک منبع نزدیک به وزیر ارتباطات، استعفای او را تایید و روابط عمومی این وزارتخانه آن را تکذیب کرده است. 

چرا روحانی به نمایشگاه کتاب نرفت؟
کد خبر: 167458
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایشگاه کتاب امسال که قرار بود با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهوری برگزار شود، بدون حضور او افتتاح شد. براساس شنیده‌ها حضور نیافتن رئیس‌جمهوری در افتتاحیه نمایشگاه کتاب به فیلترینگ تلگرام مربوط می‌شود.

محمدرضا فرنقی‌زاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری در گفت‌وگوی کوتاهی با اعتمادآنلاین خبر داد که حسن روحانی از صبح زود با محمدجواد آذری جهرمی جلسه گذاشته است. گفته می‌شود با اقدام فیلترینگ تلگرام که از شب گذشته آغاز شده وزیر ارتباطات تصمیم به استعفا گرفته است. البته فرنقی‌زاد این خبر را تایید یا تکذیب نکرد.

درحالی گفته می‌شود جلسه امروز آذری جهرمی با روحانی برای تقدیم استعفای رسمی خود به او بوده که یک منبع نزدیک به وزیر ارتباطات، استعفای او را تایید کرده است.

هرچند در پی بروز این شایعات در فضای مجازی مبنی بر استعفای وزیر ارتباطات روابط عمومی این وزارتخانه، این شایعه را تکذیب کرده است.

به گزارش «اعتمادآنلاین»، دستور فیلترینگ تلگرام عصر دیروز از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد و از حدود نیمه شب گذشته ابتدا در شرکت ایرانسل، رایتل و پس از آن به مرور در همراه اول در حال اجرا است. گفته می‌شود فیلترینگ کامل از همه اپراتورها استان به استان و به مرور در حال انجام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها