کد خبر: 188220
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۱۲:۴۶:۰۰
| |

در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

اعتراض نمایندگان به نوسانات ارزی/ قیمت دلار پر کشید/ مسئولان شماره تلفن همدیگر را ندارند ما در اختیارشان بگذاریم

امروز صبح نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بر سر نوسان قیمت دلار و ناامید شدن مردم تذکر دادند.

اعتراض نمایندگان به نوسانات ارزی/ قیمت دلار پر کشید/ مسئولان شماره تلفن همدیگر را ندارند ما در اختیارشان بگذاریم
کد خبر: 188220
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۱۲:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری با انتقاد نسبت به نحوه خرید گندم از کشاورزان به موضوع نوسان های قیمت ارز اشاره کرد و گفت: قیمت دلار پرکشیده است و هیچ کسی نمی خواهد در این رابطه پاسخ بدهد؛ اگر تصمیمی گرفته شده است اجرا نمی شود.

او همچنین با بیان اینکه برخی جانبازان و تجار برای تامین ارز برای دارو و سفر مشکل دارند به مسئله گرانی قیمت گوشت اشاره کرد و گفت مردم به دلیل حفظ اصل نظام تحمل می کنند.

این نماینده مجلس اشاره ای هم به موضوع پیام رسان ها داشت و با انتقاد از اینکه چرا مسئولین از پشت تریبون با هم حرف می‌زنند گفت: اگر مسئولین تلفن یا آدرس یکدیگر را ندارند بیایند ما داریم و در اختیارشان قرار می دهیم تا با هم صحبت کنند؛ چرا از پشت تریبون با هم حرف می زنند.

او در ادامه گفت: اصلا مسئولین بیایند ما اتاقی در مجلس در اختیارشان قرار می دهیم تا با یکدیگر گفت و گو کنند.

مردم نگرانند

همچنین سمیه محمودی نماینده شهرضا نیز در تذکری با بیان دنبال ناامید کردن مردم نیست، خطاب به رئیس جمهور گفت: اگرچه شما می‎گویید که مردم نگران نباشند اما مردم نگرانند. چون مدیران دچار روزمرگی شده اند و تکلیف اقتصاد معلوم نیست.

او با بیان اینکه حفظ اشتغال موجود مهمتر از ایجاد اشتغال است، بار دیگر خطاب به روحانی ادامه داد: شما تعهد کردید که اشتغال ایجاد کنید، اشتغال جدید پیش کش، فکری به حال حفظ اشتغال موجود بکنید.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس از عدم تبعیت بانک ها از دولت سخن گفت و افزود: ایجاد ثبات در بازار ضروری است، دولت باید تغییراتی را در خودش ایجاد کند. کشور ما نیاز به وفاق و همدلی و همراهی دارد. بیایید حاشیه سازی را کنار بگذاریم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها