کد خبر: 195650
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۰۸:۲۹:۰۰
| |

انتقاد «حاجی‌دلیگانی» از اجرایی‌نشدن طرح‌های مربوط به مسائل اقتصادی در مجلس

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از عملیاتی نشدن اجرای سه طرح مربوط به حوزه اقتصادی، استقلال بانک مرکزی و تاسیس بانک توسعه‌ای در مجلس انتقاد کرد.

انتقاد «حاجی‌دلیگانی» از اجرایی‌نشدن طرح‌های مربوط به مسائل اقتصادی در مجلس
کد خبر: 195650
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۰۸:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی با استناد به ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس در تذکری اظهار کرد: مجلس حدود یک ماه پیش جلسه‌ای را با حضور رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد درباره موضوعات اقتصادی برگزار کرد که در آن جلسه رئیس مرکز پژوهش‌ها و رئیس کمیسیون اقتصادی نیز به ارائه گزارشی پرداختند. در این جلسه مقرر شد که تا یک ماه آینده یعنی امروز سه اقدام انجام شود که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت انجام شدن این اقدامات شاهد بروز مشکلات اقتصادی تا این اندازه نبودیم، افزود: قرار شد مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی درباره مسائل اقتصادی کشور ارائه کند همچنین کمیسیون اقتصادی با نظر آقای بهمنی طرحی درباره استقلال بانک مرکزی آماده نماید.

حاجی دلیگانی افزود: قرار بود طرح تاسیس بانک توسعه ای در عرض یک ماه از سوی کممیسیون اقتصادی آماده شود. در طول یک ماه گذشته ما از اجرای هیچکدام از این موضوعات اطلاع نداریم.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت:‌ این سه موضوع پیگیری شده شاید لازم بود گزارشی از وضعیت این موارد ارائه کنیم ولی به هر حال هر سه طرح در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها