کد خبر: 195664
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۰۹:۱۶:۰۰
| |

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی:

بازنگری در تیم اقتصادی دولت ضرورت دارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازنگری در تیم اقتصادی دولت گفت: روسای کمیسیون ‌های اقتصادی و برنامه و بودجه در نامه‌‌ای خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت شدند.

بازنگری در تیم اقتصادی دولت ضرورت دارد
کد خبر: 195664
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۰۹:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا پورابراهیمی داورانی خبر داد که روسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه در نامه‌ای خواهان تغییر تیم اقتصادی دولت شدند. او درباره شرایط واردات و صادرات گفت: تلاطم در بازار ارز بازارهای مختلف کشور را تحت تاثیر قرار داد و بدیهی است بی ثباتی در بازار ارز موضوع صادرات و واردات با مشکل روبرو می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیل بازار ثانویه ارز و خرید و فروش ارز با نرخ توافقی در کاهش واردات در شرایط فعلی اقتصاد تاثیرگذار است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هماهنگی تیم اقتصادی دولت به نحوی که برآیند آن در اقتصاد مشهود باشد، گفت:احساس می شود برخی از اعضای تیم اقتصادی دولت نمی توانند با توجه به شرایط اقتصادی کشور در زمینه مقابله با چالش های اقتصادی عملکرد موفقی داشته باشند.

لزوم هماهنگی تیم اقتصادی دولت

پورابراهیمی داورانی تصریح کرد: بازنگری در تیم اقتصادی دولت در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب ناپذیر است بنابراین باید از ظرفیت اشخاص متخصص و با انگیزه در حوزه اقتصاد در تیم اقتصادی دولت استفاده شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان در حال کارشکنی علیه اقتصاد جمهوری اسلامی هستند بنابراین باید از اعضای قوی که از روحیه جهادی برخوردارند در تیم اقتصادی دولت استفاده شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها