کد خبر: 230151
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۷:۰۰
| |

محمدباقر سعادت:

افزایش قیمت ارز و سکه ارتباطی با سوال از رئیس‌جمهور نداشت

نماینده دشتستان گفت: اینکه از رئیس جمهور در مورد مسائل کشور بپرسند و نمایندگان نسبت به پاسخ‌هایشان قانع بشوند یا نشوند، به عقیده‌ بنده ارتباطی با افزایش قیمت ارز ندارد.

افزایش قیمت ارز و سکه ارتباطی با سوال از رئیس‌جمهور نداشت
کد خبر: 230151
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدباقر سعادت در خصوص افزایش قیمت ارز و سکه پس از جلسه‌ی سؤال از رئیس جمهور، اظهار کرد: با افزایش قیمت دلار و سکه - پس از سؤال از رئیس جمهور- سازنده یا غیرسازنده بودن رفتار مجلس را نمی توان ارزیابی کرد. سوال من این است که آیا مجلس باید از رئیس جمهور سوال می کرد یا خیر؟ یا خواست مردم این بود که از رئیس جمهور سؤال بشود یا نشود؟

نماینده دشتستان درباره‌ی اینکه پیام این اتفاق برای آمریکا چه می‌تواند باشد؟ گفت: آمریکا با ما دشمنی و مخالفت جدی دارد. از هر مویی کوهی می‌سازد. ما هر کاری هم که بکنیم آنها رفتار خودشان را دنبال می کنند. منتها باید مواظب حیله و نیرنگ آنها بود. ما باید آن چیزی که منافع ملی و مردم است را بدون هیچ ملاحظه ای انجام دهیم و کاری به اینکه بهره برداری آمریکا از این جریان چیست، نداشته باشیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پاسخ به سوالی درباره تأثیر جلسه سوال از رئیس جمهور با توجه به عدم ارجاع نتیجه به قوه قضائیه گفت: این جلسه اصلا بی تأثیر نبوده است. اینکه رئیس جمهور به مجلس آمدند به لحاظ اجتماعی اثراتی دارد. نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم هستند. یعنی کل ملت ایران. نتیجتا وقتی اکثریت نمایندگان پاسخ ها را قانع کننده نمی دانند یعنی اکثریت ملت ایران پاسخ ها را قانع کننده ندانسته اند. طبیعی است که وقتی اکثریت ملت ایران پاسخ ها را قانع کننده ندانند باید رئیس جمهور خودش را نسبت به این وضعیت جمع و جور کند.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها