کد خبر: 235133
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

جمشید جعفرپور، نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس

راستی آزمایی صورت‎های مالی استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ ارجاع پرونده به قوه قضاییه با نظر صحن علنی مجلس است

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس از بررسی و راستی‌آزمایی چند هزار برگ صورت مالی و اسناد و مدارک دو باشگاه خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه تخلف این پرونده 6 ماه دیگر با نظر صحن علنی به قوه قضاییه ارجاع داده می‌‎شود.

راستی آزمایی صورت‎های مالی استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ ارجاع پرونده به قوه قضاییه با نظر صحن علنی مجلس است
کد خبر: 235133
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جمشید جعفرپور، نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس با اشاره به برگزاری نشست‎‌های مقدماتی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس، بیان کرد: در حال حاضر مدارک لازم برای انجام تحقیق و تفحص از دو باشگاه درخواست شده و مدارک لازم و صورت‌های مالی را از دو باشگاه دریافت کردیم و تیم‌های کارشناسی مشغول بررسی مدارک واصله به هیأت تحقیق و تفحص هستند.

نشست بعدی کمیته گزارش کارشناسان آماده می‌شود

نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین امور کارشناسی تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها آغاز شده و نشست بعدی به گزارش کار کارشناسی کارشناسان هیأت تحقیق و تفحص اختصاص خواهد داشت.

جعفرپور ادامه داد: میزان مصارف و هزینه‌های شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر علی الخصوص تیم‌های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن، میزان جریمه‌های ملی و بین‌المللی، سازوکار نظارتی و راهبری، تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر از محورهای این طرح تحقیق و تفحص است که تمرکز اصلی هیأت بر این مسائل است.

راستی آزمایی چند هزار برگ صورت مالی و اسناد و مدارک توسط کارشناسان کمیته

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدارک اسناد مورد بررسی که عمدتا اسناد و صورت‌های مالی دو باشگاه است، چند هزار برگ است که همه این موارد توسط کارشناسان هیأت مورد راستی آزمایی قرار خواهد گرفت.

ارجاع پرونده تحقیق و تفحص به قوه قضاییه با نظر صحن علنی است

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: آیین نامه داخلی مجلس فرصت 6 ماهه‌ای برای ارائه گزارش هیأت به کمیسیون و صحن علنی تعیین کرده است که در صورت وجود تخلفات در این پرونده طرح با رأی صحن علنی به قوه قضاییه ارجاع می‌شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها