کد خبر: 252174
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۲۶ آذر ۱۳۹۷؛

اظهارات ناطق نوری درباره برجام/ استعفای داماد رئیس‌جمهوری از معاونت وزارت صمت/ اظهار نظر عضو شورای نگهبان علیه حضور مسئولان در شبکه‌های اجتماعی

اظهارات ناطق نوری درباره برجام، استعفای داماد رئیس‌جمهوری از معاونت وزارت صمت، اظهارات عضو شورای نگهبان علیه حضور مسئولان در شبکه‌های اجتماعی و دپوی 14 هزار دستگاه خودروی وارداتی در محوطه‌های گمرکی مهم‌ترین خبرهای دوشنبه خبرهای 26 آذر بود.

حجم ویدیو: 16.62M | مدت زمان ویدیو: 00:06:38 دانلود ویدیو
کد خبر: 252174
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌اکبر ناطق‌نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در قصه برجام ما بسیار درست عمل کردیم و تصمیم بسیار عاقلانه‌ای گرفتیم.

به گفته ناطق نوری، ما در دنیا اعلام کردیم که صلح طلب هستیم و تا امروز هم پای برجام ایستاده ایم و آنهایی که نقض پیمان کردند، طرفداران دروغین صلح و حقوق بشرند.

***

کامبیز مهدی‌زاده داماد رییس‌جمهور که خبر انتصابش به معاونت وزارت صمت، خبرساز شده بود، امروز استعفا داد.

***

بهرام سرمست، مدیر کل سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه دخالتی در اعطای مجوز در داخل دانشگاه نداریم ، گفته:‌ در مراسم روز دانشگاه امسال در کل کشور فقط 11 برنامه لغو شد

***

محسن اسماعیلی، عضو شورای نگهبان امروز گفته حضور مسئولان در شبکه‌های اجتماعی ممنوع است ، این در حالی است که بسیاری از مسئولان از جمله سخنگوی شورای نگهبان در توییتر فعالیت می‌کنند.

***

یک مقام مسئول در گمرک امروز خبر داده که : بر اساس تازه ترین گزارش‌ها، 14 هزار دستگاه خودروی وارداتی در محوطه های گمرکی و انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دپو شده است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها