کد خبر: 252245
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۰۹:۴۶:۰۰
| |

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس:

راه حل نشست صلح سوریه برای ایران مهم است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست آستانه با موضوع آتش بس در سوریه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران یکی از معدود کشورهایی است که راه حل  و نتیجه دیپلماتیک موضوع برایش مهم است.

راه حل نشست صلح سوریه برای ایران مهم است
کد خبر: 252245
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۰۹:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت پیشه به پیشرفت‌های نشست آستانه و دیدارهای لاورنتیف نماینده رییس‌جمهور روسیه در امور سوریه و جابری انصاری در تهران،گفت: نشست آستانه با موضوع آتش بس در سوریه همچنین موضوع یمن نشان داد که جمهوری اسلامی ایران یکی از معدود کشورهایی است که راه حل و نتیجه دیپلماتیک موضوع برایش مهم است.


وی ضمن اشاره به موضوع نشست آستانه با محور صلح در سوریه افزود:حتی برخی مواقع اگر جمهوری اسلامی ایران احساس کرده که حضورش ممکن از حساسیت هایی را ایجاد کند؛نیابتی حضور یافته و ترجیح داده است که به صورت نیابتی نظراتش را اعلام کند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس با بیان اینکه ایران از آرامش در منطقه استقبال می کند،تاکید کرد:در کل آنچه که پیش می رود که نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران و دیگر همپیمنان از هر روندی که منجر به آرامش در سوریه ،یمن و در کل در منطقه شود،استقبال می‌کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی از هر روندی در منطقه که زمینه برای سوء‌استفاده مثلث های صهیونیستی و ارتجاعی را فراهم نکند و همین طور حضور ناهمساز آمریکا را کاهش دهد،استقبال می‌کند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها