کد خبر: 293717
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۳:۰۹:۴۰
| |

سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا:

خواسته‌های به حق خود از اروپا را مطالبه کنیم/ ایران تعهدات خود را به صورت کامل انجام داده است

سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا گفت: باید خواسته‌هایمان را از اروپایی‌ها مطالبه کنیم تا در تاریخ ثبت شود.

خواسته‌های به حق خود از اروپا را مطالبه کنیم/ ایران تعهدات خود را به صورت کامل انجام داده است
کد خبر: 293717
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۳:۰۹:۴۰

اعتمادآنلاین| سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا درباره مهلت 60 روزه شورای عالی امنیت ملی به اتحادیه اروپا بیان کرد:اروپایی‌ها قادر نیستند کار زیادی انجام دهند و این در یک سال گذشته ثابت شده است.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه ساختار‌های اروپایی با بانک‌های آمریکایی و سیستم اقتصاد سرمایه داری پیوند دارد، ادامه داد: پیوند و ساختار حاکمیت آمریکایی و سیستم سرمایه‌داری، اروپایی‌ها را می‌ترساند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه مایک تعهدی در برجام داده ایم، اضافه کرد: ما بایستی که مهلت به آن‌ها دهیم و خواسته هایمان را از آن‌ها مطالبه کنیم و این نزد ملت ما و در تجربه بشری و تاریخ ثبت می‌شود.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا درباره پیام عدم فروش آب سنگین و و اورانیوم از سوی ایران به اروپایی‌ها گفت: به طور طبیعی آن‌ها دریافت خودشان را از این قضیه دارند و این اقدام هوشمندانه‌ای بود.

سرلشکر فیروزآبادی اضافه کرد: با این حساب کسی نمی‌تواند مانع ذخیره ظرفیت‌های ما شود و این همان چیزی است که و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نگران آن هستند و می‌خواستند آن را تحریم کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها