کد خبر: 307169
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ۱۵:۲۸:۱۷
| |

محمدباقر سعادت، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مسئولیت مشکلات کشو را نباید به گردن این و آن انداخت/ شرایط کشور محصول عملکرد همه مسئولان کشور است

محمدباقر سعادت، نماینده دشتستان در مجلس گفت: مسؤولیت امروز مشکلات کشور در بخش‌های مختلف نباید به گردن این و آن انداخته شود بلکه شرایط کشور محصول عملکرد همه مسئولان کشور است و البته افرادی که مسئولیت‌های طولانی‌تر داشته‌اند، مسؤولیت بیشتری دارند.

مسئولیت مشکلات کشو را نباید به گردن این و آن انداخت/ شرایط کشور محصول عملکرد همه مسئولان کشور است
کد خبر: 307169
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ۱۵:۲۸:۱۷

اعتمادآنلاین| محمدباقر سعادت، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌ دستور امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: کشور گرفتار مشکلات چند وجهی و عمیقی است که همه مردم را به درد آورده است اما کمتر احدی از مسئولان از نمایندگان مجلس تا مدیران اجرایی کشور گویی کمتر خود را پاسخگو می‌دانند.

وی ادامه داد: تحریم شده‌ایم و حالا گرفتار مشکلاتی شده‌ایم اما آیا مقصر همه مشکلات کشور، تحریمهاست؟ ناشایسته‌سالاری، آسیب‌پذیری تولیدکنندگان و کارآفرینان، ترس و بدبینی نسبت به سرمایه‌گذاری، فساد، ضعفهای شدید در مبارزه با رانتخواری و سوء استفاده هیچ کدام ربطی به تحریم‌ها ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: اگر نهادها وظایف را به جای رفع تکلیف معطوف به نتیجه ادا کنند و قوا و دستگاه‌ها به جای دخالت در کار یکدیگر به کارویژه‌های خود متمرکز می‌شدند امروز دچار وضعیتی نمی‌شدیم که کارگر و کارمند ایرانی دغدغه نان داشته باشد و جوانان در حسرت تدارک ساده‌ترین وسایل ازدواج و معیشت، افسرده و سردرگم نبودند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: تحریم، امنیت روانی و سفره‌های کوچک مردم را به تلاطم رکود تورمی و گردباد گرانی انداخته است. از درد سخن می‌گوییم اما از درمان خبری نیست. کشور به صحنه نمایش اتهام‌زنی مبدل شده است اما از بازخواست قصورها و ناکارآمدی‌ها خبری نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها