کد خبر: 375728
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۹:۱۳:۰۰
| |

علی بختیار، عضو فراکسیون امید مجلس:

فقدان حاج قاسم سلیمانی ثلمه عظیمی برای آزادگان جهان است/ شهادت حاج قاسم انسجام ملی را به دنبال داشته است

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فقدان حاج قاسم سلیمانی ثلمه عظیمی برای آزادگان جهان است. چون ایشان تنها متعلق به ملت ایران نبود. سردار سلیمانی اقدامات بسیار خوبی انجام داده بود و همه در جهان می دانند که اگر حاج قاسم نبود حتما داعش فراگیر شده بود.

فقدان حاج قاسم سلیمانی ثلمه عظیمی برای آزادگان جهان است/ شهادت حاج قاسم انسجام ملی را به دنبال داشته است
کد خبر: 375728
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۹:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی بختیار نماینده گلپایگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک چهره نمونه و بارز ایثار و مقاومت و مرد اخلاق بود. ایشان دارای شخصیتی فرا جناحی بود و وابسته به یک حزب و یک جریان سیاسی نبود.

او ادامه داد: همه گروهها و احزاب سیاسی به سردار سلیمانی علاقه داشتند. ایشان هم با همه گروهها و احزاب سیاسی کار می کرد. شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از معدود افرادی بود که همه به ایشان ارادت داشتند و از کارکرد ایشان حمایت می کردند.

حاج قاسم تنها متعلق به ملت ایران نبود

این نماینده مجلس تاکید کرد: فقدان حاج قاسم سلیمانی ثلمه عظیمی برای آزادگان جهان است. چون ایشان تنها متعلق به ملت ایران نبود. سردار سلیمانی اقدامات بسیار خوبی انجام داده بود و همه در جهان می دانند که اگر حاج قاسم نبود حتما داعش فراگیر شده بود.

بختیار به ویژگی های شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایشان اهل برنامه ریزی و طراحی برای هر کاری بود. سردار سلیمانی به صورت احساساتی وارد میدان و عملیات نمی شد. در عین حال شهادت ایشان هم انسجام ملی و انسجام داخلی را به دنبال داشته است. همه گروهها در مراسم سردار سلیمانی دوشادوش هم شرکت می کنند.

او با اشاره به تشییع جنازه پرشور سردار سلیمانی و ابوالمهدی مهندس در بغداد، خاطرنشان کرد: تشییع جنازه با شکوه سردار سلیمانی در بغداد نشان دهنده محبوبیت ایشان بود. حتی در خیابان های آمریکا شاهد بودیم که نخبگان این کشور حرکت سخیفانه ترامپ را محکوم کردند.

این عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: فقدان سردار سلیمانی برای ما ضایعه جبران ناپذیری است اما در جمهوری اسلامی اگر پرچم از دست کسی بیفتد فرد دیگری این پرچم را بر می دارد و مسیر و آرمان را ادامه می دهند. بنابراین کار بر روی زمین نمی ماند و اهداف و آرمانهای جمهوری اسلامی همچون زمان حیات شهید سپهبد قاسم سلیمانی تداوم خواهد داشت.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها