کد خبر: 382194
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۴:۴۹:۱۳
| |

سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا می‌خواهد در اراده مردم خلل ایجاد کند/ ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که با یکدیگر متحد هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مردم با حضور در روز 22 بهمن نشان خواهند داد که علی رغم همه مشکلات و اختلاف نظر‌ها با یکدیگر متحد هستند.

آمریکا می‌خواهد در اراده مردم خلل ایجاد کند/ ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که با یکدیگر متحد هستند
کد خبر: 382194
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۴:۴۹:۱۳

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به سال‌های قبل، اظهار کرد: امسال دو جلوه مهم مردم سالاری را در روزهای آینده در پیش داریم که ملت ایران باید با حضور در این حماسه‌ها نشان دهند که به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند و دشمنان جمهوری اسلامی را مأیوس می‌کنند.

او افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن منجر به ناکامی دشمنان از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود، چرا که امروز غرب برای بر زمین زدن نظام ایران با چنگ و دندان به میدان آمده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکا به قدری وقیح و جنایتکار شده که سردار سلیمانی را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رساند.

نقوی حسینی ادامه داد: آمریکا از حربه تحریم دارو و غذا برای فشار حداکثری به مردم ایران استفاده می‌کند، در حالی که این امر در هیچ یک از پروتکل‌های تحریم جهانی وجود ندارد و قصد دشمنان این است که در اراده مردم ایران خلل ایجاد کنند.

او بیان کرد: انشاءالله ملت ایران با حضور در حماسه 22 بهمن یکپارچه به میدان می‌آیند تا به دشمنان اعلام کنند که علی رغم همه مشکلات و اختلاف نظر‌ها با یکدیگر متحد هستند و بر اساس منویات رهبر انقلاب راه را با قدرت ادامه خواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها