کد خبر: 486205
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۰۸:۱۸:۰۰
| |

حسین کمالی، نایب رئیس جبهه اصلاح طلبان ایران:

کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان طی روزهای آینده مشخص می‌شود

نایب رئیس جبهه اصلاح طلبان ایران گفت: اصلاح طلبان هنوز برای شخص خاصی نظرسنجی و رای گیری نکرده اند که بخواهند او را به عنوان کاندیدای خود مطرح کنند و طی روزهای آینده این مسئله مشخص می شود.

کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان طی روزهای آینده مشخص می‌شود
کد خبر: 486205
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۰۸:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین کمالی، نایب رئیس جبهه اصلاح طلبان ایران، در خصوص شرایط اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان از مدت ها قبل برای شرکت در انتخابات آماده شده و ساز و کارهای لازم را هم فراهم کردند و در این خصوص اعلام کردند که اگر یک انتخابات آزاد و رقابتی برگزار شود سعی خواهند کرد شرکت کرده و یک انتخابات پرشور و حداکثری را با کمک سایر آحاد جامعه شکل دهند.


به گزارش برنا، او با بیان اینکه "اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات و ورود به این صحنه ملی و مهم مصمم هستند" در خصوص جدی ترین گزینه اصلاح طلبان عنوان داشت: هنوز گزینه ای انتخاب نشده و کسی مورد بحث و گفت و گو قرار نگرفته که اظهار نظر کنیم این گزینه مقدم بر گزینه دیگر است همه گزینه ها آمده و نظرات خود را اعلام کرده اند.

کمالی متذکر شد: اصلاح طلبان هنوز برای شخص خاصی نظرسنجی و رای گیری نکرده اند که بخواهند او را به عنوان کاندیدای خود مطرح کنند و طی روزهای آینده این مسئله مشخص می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها