کد خبر: 621792
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ۱۵:۲۵:۰۰
| |

کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم:

چرا خاتمی تمایل داشت مولاوردی رئیس جبهه اصلاحات شود؟

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: این که مطرح می‌شود که گزینه آقای خاتمی برای ریاست جبهه اصلاحات خانم مولاوردی بوده؛ بخاطر این است که خانم مولاوردی نسبت به خانم منصوری تعاملش با همه احزاب و اشخاص اصلاح طلب بیش‌تر است و قدرت تعامل و قدرت کار اجرایی و مواضع منطقی در خانم مولاوردی به لحاظ تجربه ای که در دولت آقای روحانی داشته، بیش‌تر از خانم منصوری بوده و دلیل این که ایشان گزینه آقای خاتمی بوده‌اند، دقیقا همین موضوع است.

چرا خاتمی تمایل داشت مولاوردی رئیس جبهه اصلاحات شود؟
کد خبر: 621792
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ۱۵:۲۵:۰۰

کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب مجلس نهم درباره انتخابات سال جاری مجلس گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم اکثر اصلاح طلبان و اصلاح گرایان و آنانی که دل در گرو منافع ملت و نظام دارند، اکثریت شان برای رساندن صدای بانوان و جوانان در مجلس آتی، خواستارند که نماینده از این قشر به خصوص بانوان داشته باشند.

به گزارش فارس بخش هایی از گفت و گوی پیرموذن را در ادامه می خوانید:

  • برخی جوان ترهای جبهه اصلاحات و اتحاد ملتی‌ها گزینه شان خانم منصوری بود، ولی آن هایی که در این جبهه سنی از آن‌ها گذشته زیاد راغب به انتخاب خانم منصوری نبودند و نگاه‌های تندی به مسائل کشور ندارند.
  • این که مطرح می‌شود که گزینه آقای خاتمی برای ریاست جبهه اصلاحات خانم مولاوردی بوده؛ بخاطر این است که خانم مولاوردی نسبت به خانم منصوری تعاملش با همه احزاب و اشخاص اصلاح طلب بیش‌تر است و قدرت تعامل و قدرت کار اجرایی و مواضع منطقی در خانم مولاوردی به لحاظ تجربه ای که در دولت آقای روحانی داشته، بیش‌تر از خانم منصوری بوده و دلیل این که ایشان گزینه آقای خاتمی بوده‌اند، دقیقا همین موضوع است.
  • دلیل اینکه فضای جبهه اصلاحات به انتخاب یک زن به عنوان رئیس جبهه پیش رفت، این بود که بتوانیم آرای قشر خاکستری و برخی از بانوان کشور را جذب کنیم.
  • بی تردید این امکان وجود داشت که گزینه بهتری برای ریاست جبهه اصلاحات انتخاب بشود و می‌شد با انتخاب گزینه مد نظر آقای خاتمی راه بهتری را جبهه اصلاحات انتخاب کند، اما باز هم یقین دارم آقای خاتمی در پایان با همه اصلاح طلبان برای صف آرایی در مجلس پیش‌رو  صحبت خواهد کرد و در این کارزار برای شکست معاندین داخلی و خارجی، مثل همه دلسوزان نظام حضور پیدا خواهند کرد.
  • عقل و اصلاح طلبی اصیل و منافع ملت ایجاب می‌کند شخصی که به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب می‌شود، زمانی که احساس می‌کند نقطه ضعفی دارد و حضورش برای جبهه ضرر آفرین است و باعث عدم تعامل جبهه اصلاحات با دیگر نهادها می‌شود؛ کرسی ریاست را تحویل گزینه آقای خاتمی خانم مولاوردی بدهد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها