کد خبر: 623248
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۷ ۱۱:۲۵:۴۳
| |

دستگیری یک معاند خارج‌نشین حین ورود به کشور از طریق مرز سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار کرد: پیرو رصد اطلاعاتی یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش در جریان «اغتشاشات» حین ورود به کشور و این شهرستان مرزی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه دستگیر شد.

دستگیری یک معاند خارج‌نشین حین ورود به کشور از طریق مرز سرپل‌ذهاب
کد خبر: 623248
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۷ ۱۱:۲۵:۴۳

صدراله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار کرد: پیرو رصد اطلاعاتی یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش در جریان اغتشاشات، حین ورود به کشور و این شهرستان مرزی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه دستگیر شد.

به گزارش فارس وی ادامه داد: فرد دستگیر شده در خارج از کشور اقدام به دعوت مردم برای حضور در تجمعات و فراخوان‌ها کرده و همچنین با عناصر گروهگ‌های معاند کردی ارتباط گرفته بود که حین ورود به کشور و شهرستان در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه قرار گرفت.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: نامبرده ماه‌ها در خارج از کشور تحت رصد و اشراف اطلاعاتی سپاه بود که در حین ورود به شهرستان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه دستگیر شد.

وی اضافه کرد: معاندین نظام و افرادی که قصد برهم زدن امنیت را داشته باشند در هر کجا باشند مورد رصد بوده و در زمان و مکان مناسب با آن ها برخورد خواهد شد.

بابلی همچنین به افرادی که به قصد کار از کشور خارج شده و به بهانه‌های مختلف با گروهک‌های معاند نظام ارتباط می‌گیرند هشدار داد که این راه جز تباهی عاقبتی ندارد و دستگاه‌های امنیتی با پشتوانه دستگاه قضایی با افرادی که قصد ایجاد اخلال در جامعه و امنیت را داشته باشند برخورد خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • حقگو ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲

    این مزدوران را چنان ادب کنید که این جا پایتان به زمین زدید توفرانسه یا هر جای دیگر معاندین ومنافقین بلرزند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها