کد خبر: 626212
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

احکام صادره برای بی‌حجابی نه‌تنها افراد را تنبیه نمی‌کند بلکه جسار‌ت و کینه را بیشتر می‌کند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: احکامی که این روزها برای بی‌حجاب‌ها صادر می‌شود، اگر هدف اینست که این افراد تنبیه شوند، با این احکام نه‌تنها چنین هدفی حاصل نمی‌شود بلکه جسارت‌ها بیشتر و کینه‌ها عمیق‌تر می‌شوند.

احکام صادره برای بی‌حجابی نه‌تنها افراد را تنبیه نمی‌کند بلکه جسار‌ت و کینه را بیشتر می‌کند
کد خبر: 626212
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۱۹:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی هشدار داده که احکام صادره درباره بی‌حجابی نه‌تنها افراد را تنبیه نمی‌کند بلکه جسار‌ت و کینه را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش جمهوری اسلامی، اگر این لایحه (لایحه حجا‌ب‌وعفاف) به تصویب مجلس برسد، نه عملی خواهد بود و نه نتیجه ‌بخش. به نظر می‌رسد تهیه‌ کنندگان این لایحه، با جامعه کنونی ایران سر و کار ندارند و در عالمی دیگر سیر می‌کنند. درباره احکامی که این روزها برای بی‌حجاب‌ها صادر می‌شود، با صراحت باید گفت این احکام نه بازدارنده هستند، نه انسان‌ساز و نه منطبق با شئون شهروندان. اگر هدف اینست که این افراد تنبیه شوند، با این احکام نه‌تنها چنین هدفی حاصل نمی‌شود بلکه جسارت‌ها بیشتر و کینه‌ها عمیق‌تر می‌شوند. 

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: به متولیان امور توصیه می‌کنیم از این مسیر برگردید و به مساله اصلی که معالجه بیماری اقتصادی کشور است بپردازید. اگر با رفع بحران اقتصادی، عدالت را در جامعه جاری کنید و آزادی‌های مشروع را تامین نمائید، خواهید دید که مردم به اجرای احکام و قانون تمکین خواهند کرد. شما به جای معالجه ریشه، به شاخ و برگ چسبیده‌اید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها