کد خبر: 633372
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۱۹:۲۰:۵۲
| |

حجاب‌استایل‌ها، بی‌عفاف‌اند!

روزنامه جوان نوشت: حجاب‌استایل‌ها از آنجا که دست‌کم با اهداف اقتصادی وارد عرصه حجاب شده‌اند، تأکیدشان روی پوشش است. چالش اصلی از آنجا آغاز می‌شود که این حجاب روح ندارد و با عفاف همراه نیست.

حجاب‌استایل‌ها، بی‌عفاف‌اند!
کد خبر: 633372
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۱۹:۲۰:۵۲

روزنامه جوان نوشته که حجاب‌استایل‌ها «عفاف» ندارند.

به گزارش جوان، حجاب موضوعی است که در کنار عفاف معنا پیدا می‌کند، در غیر این صورت حجاب پوسته‌ای بیش نیست و نمی‌تواند آثار، برکات و فلسفه حقیقی خود را پیدا کند و اثر رشددهندگی در شخصیت افراد بر جای بگذارد. به بیان دیگر حجاب و عفاف به موازات یکدیگر مطرح می‌شوند و به هم ارزش می‌دهند و در نهایت باعث رشد و تعالی زن مسلمان می‌شوند، این درست همان نکته‌ای است که در موضوع حجاب‌استایل‌ها با آن مواجهیم و می‌تواند به عنوان یک هشدار یا زنگ خطر مطرح شود.

این روزنامه افزوده است: به بیان دیگر حجاب‌استایل‌ها از آنجا که دست‌کم با اهداف اقتصادی وارد عرصه حجاب شده‌اند، تأکیدشان روی پوشش است و در این زمینه پوشش‌های متنوع و جذابی ارائه می‌کنند که حتی می‌تواند در میان اقشار غیرمذهبی جامعه هم جذابیت داشته باشد و آن‌ها را به سمت این نوع از حجاب جلب کند. چالش اصلی از آنجا آغاز می‌شود که این حجاب روح ندارد و با عفاف همراه نیست، به همین خاطر هم اگر چه در ظاهر ممکن است پوشش کافی و شرعی را داشته باشد، اما به واسطه زرق‌و‌برق و نوع خاص جلوه‌گری‌اش با فلسفه حجاب فاصله‌ای عمیق و معنادار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها