کد خبر: 644099
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

سفیدشویی کیهان برای دولت رئیسی؛ ادعای رکوردار بودن دولت سیزدهم در فساد کذب و مضحک است

روزنامه کیهان نوشت: مدعیان اصلاحات طی روزهای گذشته با اتهام‌زنی به دولت سیزدهم در ماجرای فساد چای‌، با وجود اینکه این فساد با دستور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در سال گذشته پیگیری و متوقف شد، سعی در جا انداختن این گزاره کذب و مضحک داشته‌اند که دولت‌های سیزدهم و نهم و دهم رکورددار فساد در کشور بوده‌اند.

سفیدشویی کیهان برای دولت رئیسی؛ ادعای رکوردار بودن دولت سیزدهم در فساد کذب و مضحک است
کد خبر: 644099
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۰۹:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان تفاوت دولت حسن روحانی و سیدابراهیم رئیسی را در مواجهه با فساد بررسی کرده است. 

به گزارش کیهان، طی روزهای گذشته رسانه‌های زنجیره‌ای با اتهام زنی و حمله به دولت سیزدهم در پرونده فساد چای، سعی در تطهیر خود و سرپوش گذاشتن بر فسادهای کلان و ضرر‌های هنگفتی دارند که در دوران آنان بر کشور متحمل شد. افرادی با سوار شدن بر موج پرونده چای دبش بر رئیسی و دولت سیزدهم می‌تازند که غرق در فساد‌های مختلف بوده‌اند. دولت فعلی، فساد را کشف و با آن برخورد کرده است، در حالی که در دولت قبل شاهد بودیم که از فساد کشف شده، حمایت می‌شد و برخی دولتمردان، مفسدان را خط قرمز خود می‌نامیدند.

این روزنامه افزوده است: مدعیان اصلاحات که همواره سعی داشته‌اند با فرار به جلو، از پاسخگویی در برابر ناکارآمدی‌ها و سو مدیریت‌ خود فرار کنند و از توضیح در برابر فسادهای خود طفره روند، در طی روزهای گذشته نیز با اتهام‌زنی به دولت سیزدهم در ماجرای فساد چای‌، با وجود اینکه این فساد با دستور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در سال گذشته پیگیری و متوقف شد، سعی در جا انداختن این گزاره کذب و مضحک داشته‌اند که دولت‌های روحانی و خاتمی کمترین میزان فساد اقتصادی را در میان دولت‌های پس از انقلاب داشته‌اند و دولت‌های سیزدهم و نهم و دهم رکورددار فساد در کشور بوده‌اند. این روزها رسانه‌های جریان غربگرا با تمرکز بر مسئله فساد چای، طوری فضاسازی کرده‌اند که گویا پرچم‌دار مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند. این در حالی است که این طیف کارنامه سیاهی در این خصوص بر جای گذاشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها