کد خبر: 647397
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

ادعای متناقض روزنامه اصولگرا: نوجوانان ایرانی برای وطن جان می‌دهند اما از هیچ کوششی هم برای زمین‌گیر کردن ایران دریغ نمی‌کنند!

روزنامه جوان نوشت: هم اکنون هم می‌توان به طور کلی مدعی شد نوجوان ایرانی برای وطن جان هم می‌دهد، اما اتفاقاتی نظیر حوادث پاییز گذشته نشان می‌دهد برخی از همین نوجوانان به دلیل دوری بسیار عمیق از معنویت و ایران‌دوستی، از هیچ کوششی برای زمین‌گیر کردن ایران دریغ نمی‌ورزند.

ادعای متناقض روزنامه اصولگرا: نوجوانان ایرانی برای وطن جان می‌دهند اما از هیچ کوششی هم برای زمین‌گیر کردن ایران دریغ نمی‌کنند!
کد خبر: 647397
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه جوان در یک ادعای منتاقض نوشته که نوجوانان ایرانی برای وطن جان می‌دهند اما از هیچ کوششی هم برای زمین‌گیر کردن ایران دریغ نمی‌کنند!

به گزارش جوان، هم اکنون هم می‌توان به طور کلی مدعی شد نوجوان ایرانی برای وطن جان هم می‌دهد، اما اتفاقاتی نظیر حوادث پاییز گذشته نشان می‌دهد برخی از همین نوجوانان به دلیل دوری بسیار عمیق از معنویت و ایران‌دوستی، از هیچ کوششی برای زمین‌گیر کردن ایران دریغ نمی‌ورزند. یکی دو روز نشست و برخاست با دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها نشان می‌دهد فضای ذهنی و دنیای عملی آن‌ها، بیشتر از آنکه آکنده از معنویت اسلامی و حب وطن باشد، با ساختارشکنی‌ها و بی‌قاعدگی‌های «کال آف دیوتی»، «کانتر» و «جی تی آی» ممزوج شده است.

این روزنامه سپس تاکید کرده است: قانون‌گذاران در مجلس و سایر نهاد‌های واضع قانون نظیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیانات صریح رهبر انقلاب پیرامون تقویت نماز در نوجوانان، از همین امروز باید دست به کار شوند. البته که تجربه نشان داده است ورود نهاد‌های دولتی و حکومتی به این تصریحات رهبر انقلاب در مواردی، سطحی، برای از سربازکردن موضوع و گاه یک شوآف رسانه‌ای است. ای‌کاش لااقل در موضوع مهم تقویت جنبه‌های مختلف نماز و ایران‌دوستی، این نهاد‌ها اسیر مصوبات نمایشی و تجربه شده قبلی نشوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها