کد خبر: 191129
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۶ ۱۸:۲۵:۰۰
| |

محسن امیریوسفی در گفت‌وگو با اعتماد‌آنلاین:

فرصت‌های زیادی برای بازگشت ملک‌مطیعی وجود داشت اما از آن استفاده نکردیم/ پخش سخنان بهروز وثوقی بهترین اتفاق مراسم تشییع ملک‌مطیعی بود

محسن امیریوسفی با اشاره به مراسم تشییع ناصر ملک‌مطیعی که امروز برگزار شد، گفت: «حضور مردم در مراسم امروز شگفت‌انگیز بود. همه چیز خوب بود فقط علت برگزاری آن برای ما سخت و ناراحت‌کننده بود. متاسفانه فرصت‌های زیادی برای بازگشت ناصر ملک‌مطیعی به تلویزیون و سینما وجود داشت که دوستان اجازه این بازگشت را ندادند.»

فرصت‌های زیادی برای بازگشت ملک‌مطیعی وجود داشت اما از آن استفاده نکردیم/ پخش سخنان بهروز وثوقی بهترین اتفاق مراسم تشییع ملک‌مطیعی بود
کد خبر: 191129
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۶ ۱۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پاکزاد- محسن امیریوسفی، رئیس کانون کارگردانان سینمای ایران یکی از دست‌اندرکاران مراسم تشییع زنده‌یاد ناصر ملک‌مطیعی بود. او بهترین بخش از مراسم تشییع فرمان سینمای ایران را پخش صحبت‌های بهروز وثوقی می‌داند. امیریوسفی معتقد است که فرصت‌های زیادی برای بازگشت ناصر ملک‌مطیعی به سینما و تلویزیون وجود داشت اما آز این فرصت‌ها استفاده‌ای نشد.

محسن امیر‌یوسفی‌ درباره‌ چگونگی برگزاری مراسم تشییع ناصر ملک‌مطیعی به اعتمادآنلاین گفت: «حضور مردم در مراسم امروز شگفت‌انگیز بود. همه چیز خوب بود فقط علت برگزاری این مراسم یعنی فوت ناصر ملک‌مطیعی برای ما سخت و ناراحت‌کننده بود. فرصت‌های زیادی برای بازگشت ناصر ملک‌مطیعی به تلویزیون و سینما وجود داشت اما متاسفانه دوستان اجازه این بازگشت را ندادند. اتفاقی که این اواخر برای ناصر ملک‌مطیعی رخ داد بسیار دردناک و ناراحت‌کننده بود.»

او ادامه داد: «ما حضور مردم را در مراسم ناصر ملک‌مطیعی پیش‌بینی کرده بودیم تا با شکوه خاصی این وداع صورت بگیرد. کانون کارگردانان و خانه سینما با همکاری یکدیگر مردم را دعوت کردند و همه دست به دست هم دادند تا این حضور باشکوه شکل بگیرد. شاید بهترین قسمت برنامه امروز پخش پیام صوتی بهروز وثوقی بود که دوستان این کار را بر عهده من گذاشتند. صحبت‌های بهروز وثوقی جذاب‌ترین بخش مراسم بود. جالب اینکه بعد از چهل سال برای اولین‌بار صدای بهروز وثوقی در ایران پخش شد. پیام آرامش‌بخش و صلح‌طلبانه او برای همه مردم جذاب بود. زمانی که صدای بهروز وثوقی پخش شد تمام هم‌نسلان او گریه کردند و از نبودش افسوس خوردند.»

امیریوسفی درباره چهره‌هایی که در این مراسم حاضر نشدند هم گفت: «به هر حال جای سینماگران زیادی خالی بود. آقای پرستویی هم در صحبت‌هایشان اشاره کردند جای خیلی‌ها در این مراسم خالی است. مهم نیست که جای چه کسانی خالی بود. موضوع مهم حضور مردم و روح جمعی این مراسم بود. امیدوار بودم در شرایط بهتری به ناصر ملک‌مطیعی بپردازیم اما این اتفاق نیفتاد»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها