کد خبر: 191490
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۱۵:۱۸:۰۰
| |

فرهاد اصلانی در گفت‌و‌گو با اعتماد‌آنلاین:

مخالف تحریم مراسم افطاری رئیس جمهور هستم/‌ شرایط حضور در ایران برای هنرمندان خارج از کشور مهیا شود

فرهاد اصلانی درباره تحریم مراسم افطاری رئیس‌جمهور گفت: «در شرایط فعلی موافق تحریم افطاری رئیس جمهور نیستم. افطاری رئیس‌جمهور یک فرصت بود که می‌شد مشکلات مردم را بیان و به نفع مردم از آن استفاده کنند.»

مخالف تحریم مراسم افطاری رئیس جمهور هستم/‌ شرایط حضور در ایران برای هنرمندان خارج از کشور مهیا شود
کد خبر: 191490
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۱۵:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پاکزاد- فرهاد اصلانی بازیگر سینما معتقد است که تحریم مراسم افطاری رئیس جمهور کار درستی نیست. بلکه از این مهمانی می توان به نفع وضعیت مردم استفاده کرد و با رئیس جمهور از نزدیک درباره موضوعات مختلف گفت‌و‌گو کرد.

فرهاد اصلانی بازیگر سینما در واکنش به نامه امروز 100 نفر از هنرمندان به رئیس جمهوری گفت: «محتوای نامه‌ای را که به رئیس جمهور نوشته شده است می دانم. عقیده دارم حرکت خوبی است. به هر حال هنرمندانی در دوره قبل از انقلاب فعالیت می‌کردند و در حوزه‌های هنری به خصوصی فعالیت می کردند. آنها از کجا می دانستند که شرایط عوض می شود. به هر حال کسانی بوده‌اند که در حوزه بازیگری، موسیقی یا هر چیز دیگری نقش‌آفرینی می کردند. اما آیا درست است که آنها در این چهل سال با ذلت در کشور زندگی‌ کنند یا به اجبار تن به مهاجرت بدهند.

این بازیگر سینما با بیان اینکه شرایط حضور در ایران برای هنرمندان خارج از کشور مهیا شود، گفت: فعالیت‌های هنری را نباید با دیگاه سیاسی نگاه کرد. متاسفانه عده‌ای از همین هنرمندان به صورت دردناکی در داخل کشور حضور داشتند و به صورت ناجوانمردانه‌ای نیز از بین ما رفتند.»

اصلانی در واکنش به تحریم مراسم افطاری رئیس جمهور توسط تعدادی از بازیگران سینما به اعتمادآنلاین گفت: «در شرایط فعلی موافق تحریم افطاری رئیس جمهور نیستم. البته با احترام به تمام همکاران عزیزم. اتفاقا افطاری رئیس جمهور یک فرصت بود که می‌شد از آن استفاده‌های خوبی کرد. هنرمندان می‌توانند در این ضیافت حضور پیدا کنند و مشکلات مردم را بیان کنند و به نفع مردم از آن استفاده شود بهتر بود یکی از دوستان هنرمند حضور پیدا می‌کرد و در یک سخنرانی موضوعات و دردهای مردم را مطرح می کرد. می توانیم نتیجه خوبی از این دیدار به دست بیاوریم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها