کد خبر: 291006
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

احترام برومند در گفت‌‌‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

ایجاد بنیادی با نام داوود رشیدی برای ما اهمیتی ندارد/ مسئولان باید مشوق و موتور محرک فرهنگ و هنر باشند/ خوشحال می‌شوم ذهنیت داوود رشیدی در جامعه فرهنگی کشور طنین‌انداز شود

احترام برومند گفت: اگر داوود رشیدی به فرهنگ این کشور کمک کرده باشد، خوشحال می‌شوم که نام او زنده باشد و ذهنیتش در جامعه فرهنگی کشور طنین‌انداز شود. جایزه داوود رشیدی دو سالی است که به هنرمندان برگزیده اهدا می‌شود و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

ایجاد بنیادی با نام داوود رشیدی برای ما اهمیتی ندارد/ مسئولان باید مشوق و موتور محرک فرهنگ و هنر باشند/ خوشحال می‌شوم ذهنیت داوود رشیدی در جامعه فرهنگی کشور طنین‌انداز شود
کد خبر: 291006
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سالن تئاتر «داوود رشیدی» در مجتمع سینمایی «وارش» شهر بابل همزمان با نهمین جشنواره فیلم «وارش» افتتاح شد. احترام برومند، همسر زنده‌یاد داوود رشیدی، درباره افتتاح این سالن و ایجاد بنیادی با نام داوود رشیدی توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می‌خوانید:

احترام برومند درباره افتتاح سالن نمایشی در شهر بابل به نام داوود رشیدی به اعتمادآنلاین گفت: باعث افتخار و خوشحالی من است که می‌توانم حضور داشته باشم و سالن نمایشی را با نام داوود رشیدی افتتاح کنم. امسال در نهمین دوره جشنواره فیلم «وارش» تصمیم گرفته شد سالن نمایشی با نام داوود رشیدی افتتاح شود. به هر حال حرکت مثبتی است، البته اگر این نام و این مکان بتواند به تعالی هنر و پیشرفت جوانان در این زمینه کمک کند.

احترام برومند ادامه داد: اگر داوود رشیدی به فرهنگ این کشور کمک کرده باشد، خوشحال می‌شوم که نام او زنده باشد و ذهنیتش در جامعه فرهنگی کشور طنین‌انداز شود. جایزه داوود رشیدی دو سالی است که به هنرمندان برگزیده اهدا می‌شود و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

همسر داوود رشیدی درباره ایجاد بنیادی با نام داوود رشیدی گفت: ایجاد بنیادی با نام داوود رشیدی برای ما اهمیتی ندارد، زیرا این نام به تنهایی نمی‌تواند حمایت مناسبی از جوانان در حوزه فرهنگ‌وهنر باشد. مسئولان باید مشوق و موتور محرک اصلی فرهنگ و هنر در کشور باشند. امکان دارد سالن‌های نمایشی تاسیس شود و با نام یکی از اساتید گره بخورد، اما بهره‌برداری از آن مرکز نمایشی با ذهنیت افرادی مانند داوود رشیدی، جمشید مشایخی یا عزت‌الله انتظامی همسو نباشد، پس در نتیجه حاصل این کار ثمری نخواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها